Nu Online
Momenteel zijn er 503 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weet niet waar aan eerst te beginnen

21-1-2014 13:47:23
pieps,

Nu dat ik zwanger ben (6maand) weet ik niet meer wat eerst te doen,
Heb zoveel te doen zowel voor de trouw als de geboorte.

en zit wat vast heb zo het gevoel dat ik vanalles aan het vergeten ben.
Zaal, eten en gemeentehuis liggen vast. dj ben ik mee aan het onderhandelen,
dan nog een goed frietkot zoeken die s'avonds wilt komen, voor mijn kleed kan ik pas beginnen zien na de bevalling en dat op 2 maand tijd ga nog stressy worden.
Nog uitnodinging zoeken waarschijnlijk na de aveve samen laten doen met de geboortekaartjes.

Zeker dat ik voor alles alleen sta, mijn vriend is vollop bezig met de verbouwingen van ons huis zodat ons huisje ook volledig in orde is.

Het is me allemaal wat te veel om alles alleen te doen,

groetjes en sorry voor men gezaag

ine
25-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 681

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik21-1-2014 14:12:21

hey,kan je moeder ofzo of je getuige niet een beetje helpen met jullie huwelijk?en de meter of peter die helpt met de geboorte?
zo kan jij ook wat rust nemen zeker met je 6 maand bolle buik ;)
grtjs xx

ine
25-7-2014
 Meld misbruik21-1-2014 14:33:13

hebben we nog niet geen meter en geen peter en ook geen getuigen :)

en ons mama heeft zoiets van trekt je plan er maar mee :s

Tina
24-12-2016
 Meld misbruik21-1-2014 15:06:25

Ik ben ook zwanger ( uitgerekend op 9 maart) dus is niet meer zo lang.
en ik ben ondertussen ook onze trouw aan het regelen. willen onze trouw combineren met de doop van onze 2 kinderen. maar ik moet toegeven er is inderdaad veel dat je moet aan denken. willen ook geen grote trouw, want willen ons geld wat sparen voor de kinderen en onze woning op orde te brengen.
ik maak vooral veel lijstjes, en altijd maar afvinken wat ik al gedaan heb. Dit helpt bij mij. zodat ik altijd een overzicht heb van alles. moet je eens proberen.

tinneke
12-9-2014
 Meld misbruik21-1-2014 15:12:20

Hallo , wij hebben ook een frietkot voor onze "trouwfuif" ze komen van Herentals en heten snackstore en vooral niet te duur !!!
Nog veel succes

kim
13-9-2014
 Meld misbruik21-1-2014 16:25:46

Ik heb een kennis die een frietkot op wielen heeft en die hiermee fuiven en feesten aandoet. http://www.debleye-eetmobiel.be/eetmobiel.html
Ik weet natuurlijk niet van welke regio je bent, maar ik weet allesinds dat hij dit heel verzorgd zal doen. Je mag altijd gaan met de groeten van Kim&Jeroen.
Veel succes met het verdere plannen en vooral niet te veel proberen stressen.
Gr Kim

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik21-1-2014 18:01:46

vrienden van jou,zussen?
collega's?
ja mijn ouders van hetzelfde princiepe,ze zien ons nie eens staan.

Ellen

Meld misbruik23-1-2014 19:05:41

Dag Ine,
Als je nog op zoek naar extra hulp, dan kan ik jou als weddingplanner zeker helpen.
Ik kan jullie op die manier heel wat tijd besparen en jullie bijstaan met het juiste advies en tips.
Contacteer mij gerust voor een vrijblijvende afspraak.
Groeten,
Ellen
Boboda Weddings & Events
www.boboda.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...