Terug naar overzicht
hey,kan je moeder ofzo of je getuige niet een beetje helpen met jullie huwelijk?en de meter of peter die helpt met de geboorte?zo kan jij ook wat rust nemen zeker met je 6 maand bolle buik ;)grtjs xx
hebben we nog niet geen meter en geen peter en ook geen getuigen :) en ons mama heeft zoiets van trekt je plan er maar mee :s
Ik ben ook zwanger ( uitgerekend op 9 maart) dus is niet meer zo lang. en ik ben ondertussen ook onze trouw aan het regelen. willen onze trouw combineren met de doop van onze 2 kinderen. maar ik moet toegeven er is inderdaad veel dat je moet aan denken. willen ook geen grote trouw, want willen ons geld wat sparen voor de kinderen en onze woning op orde te brengen. ik maak vooral veel lijstjes, en altijd maar afvinken wat ik al gedaan heb. Dit helpt bij mij. zodat ik altijd een overzicht heb van alles. moet je eens proberen.
Hallo , wij hebben ook een frietkot voor onze "trouwfuif" ze komen van Herentals en heten snackstore en vooral niet te duur !!! Nog veel succes
Ik heb een kennis die een frietkot op wielen heeft en die hiermee fuiven en feesten aandoet. http://www.debleye-eetmobiel.be/eetmobiel.html Ik weet natuurlijk niet van welke regio je bent, maar ik weet allesinds dat hij dit heel verzorgd zal doen. Je mag altijd gaan met de groeten van Kim&Jeroen.Veel succes met het verdere plannen en vooral niet te veel proberen stressen.Gr Kim
vrienden van jou,zussen?collega's?ja mijn ouders van hetzelfde princiepe,ze zien ons nie eens staan.
Dag Ine,Als je nog op zoek naar extra hulp, dan kan ik jou als weddingplanner zeker helpen. Ik kan jullie op die manier heel wat tijd besparen en jullie bijstaan met het juiste advies en tips. Contacteer mij gerust voor een vrijblijvende afspraak. Groeten,EllenBoboda Weddings & Eventswww.boboda.be