Terug naar overzicht
Halo Mieke,Een tip misschien : stel een berichtje op dat zogezegd uitgaat van de kindjes. Moet lukken.Nogmaals, laat me AUB weten of het je stoort dat ik je probeer te helpen.FreddyVideograaf
Ik heb al een ontwerp van de aankondiging, in 't zijn inderdaad de kindjes die zeggen dat mama en papa gaan trouwen, met daarbij de melding dat iedereen welkom is in het gemeentehuis.Ik wil alleen proberen te vermijden dat mensen die de uitnodiging zouden krijgen niet op hun tenen getrapt zijn dat ze nergens méér voor uitgenodigd worden.GroetjesMieke
Hey,ik denk niet dat iemand op zijn tenen getrapt zal zijn. Wij hadden een uitnodiging uit twee delen: een kaartje met daarop alle details van de ceremonie en een inlegkaartje voor receptie of feest. De kaart zonder inleg hebben we naar verre vrienden van onze ouders of naar ons werk gestuurd. Niemand heeft daar slecht op gereageerd.Zeker als de aankondiging van de kindjes uitgaat kan niemand daar iets verkeerd in zien...Groetjes,Lieve
Bedankt voor je reactie, Lieve.Zouden jullie de geschenktip (huwelijksreislijst) in onze situatie op de uitnodiging zetten, of enkel op de inlegkaartjes voor de genodigden van het etentje?GroetjesMieke
Hallo,Wij zitten met hetzelfde probleem, maar hebben geen kleine kindjes meer.Zijn er voorstellen aub ?