Nu Online
Momenteel zijn er 615 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat vinden jullie van deze dagindeling?

2-2-2014 14:20:35
DAGINDELING
08u00 Ontbijt met mama en bruidsmeiden
09u00 Kapper komt aan huis
10u00 Nathalie komt schminken
10u30 Aankleden
11u00 David en suite komt
RECEPTIE
12u45 Vertrekken naar gemeentehuis
13u30 begin gemeentehuis
14u00 vertrek naar kerk
14u30 Begin kerkdienst
15u30 Einde kerkdienst
16u00 Vertrek naar restaurant met suite
ETEN EN ONTSPANNEN
20u00 Begin avondfeest
21u00 Rondgaan met hapjes
22u00 Begin openingsdans
22u30 Opening dessertenbuffet
23u00 Opening dansfeest

debora
18-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1055

Christ

Meld misbruik2-2-2014 14:52:40

Het is natuurlijk niet gemakkelijk hierop te reageren omdat we niet alles weten, maar toch probeer ik:

- de kapper heeft voldoende aan 1 uur tijd? kijk misschien goed naar de tijd bij het proefkapsel

- de rit naar het gemeentehuis duurt 45 min?

- de rit naar de kerk duurt 30 min?

Je moet uiteraard op tijd zijn, maar als je 10 min te vroeg toekomt aan de kerk, sta je daar ook maar te wachten... of je komt toe in een lege kerk...

- de openingsdans is na het dessertenbuffet? Meestal doet men dat erna omdat het dansen dan niet onderbroken is...

Greetz,

Christ

debora
18-7-2014
 Meld misbruik2-2-2014 15:08:09

Hihi Christ, merci voor de reactie!

Het is al niet makkelijk vind ik om dit op te maken, dus snap het heel goed dat het niet makkelijk is om het te beoordelen.

Ja, ik heb inderdaad totaal nog geen idee hoelang het duurt voor men kapsel, aan de hand daarvan zullen we het wel moeten aanpassen. Ik gokte maar op een uur...

Ja we moeten op tijd beginnen met de suite beneden te krijgen, omdat we met velen zijn, terwijl we bij het buitenkomen van de kerk, de auto's al op rij hebben en iedereen al samen staat... (dit in samenspraak met ceremoniemeester, maar moeten tweede gesprek nog hebben)

De openingsdans voor het dessertenbuffet doen wij bewust. Tegen alle raad in... Maar voor het dansfeest in te zetten hebben we een dansact voorzien (ga niet in detail gaan, want niemand weet dit). Dus we zijn zeker dat dan het feest ook los gaat barsten...

Merci voor de tips, ga dit zeker met de ceremoniemeester nog een bespreken

x

inez
4-10-2014
 Meld misbruik2-2-2014 16:51:11

Ga je geen foto's trekken op locatie?
Natuurlijk niet verplicht maar mss ben je vergeten dat dit er nog ergens tussen moet?

Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik2-2-2014 17:41:43

Was ook meteen mijn eerste opmerking: wanneer is de fotoshoot?

debora
18-7-2014
 Meld misbruik2-2-2014 19:01:10

Nee wij gaan in September onze trouw symbolisch overdoen op het strand in Italië (ben van Italiaanse afkomst) en wij gaan daar onze fotoshoot doen...

Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik3-2-2014 8:38:11

Ja ik dacht aan meteen aan de fotos :). Ooooh romantisch seg!
Groetjes
tanja

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik3-2-2014 8:39:15

Hey Debora, ooh wat leuk van die twee dagen (eentje hier en eentje in Italië), dat had ik ook graag gewillen.
Ik denk dat als je een goede reden hebt om die volgorde aan te houden betreft dansen en dessertenbuffet, je dit zeker moet doen!
Wat betreft de kapper, idd eerst eens goed uitproberen en timen en dan wat extra ruimte houden voor 'wat alsjes'. Als je het op de dag nodig hebt om wat extra tijd te nemen voor de ene of andere reden, super. En als je het niet nodig hebt, ben je toch wat relaxter.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...