TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sandrine
14-3-2014
|
11-2-2014 23:44:13
hey charlot ;) hier ook 30 dagen hehe wij hebben alles in orde,enkel de traitteur betalen en mijn kapsel ;) waar ik je mss kan herinneren is vb bloemen? evt autolinten? bellenblaas,rozeblaadjes e.d. is alles duidelijk afgesproken met zaal,fotograaf,dj enz...? evt eigen geloftes?? en voor de rest,wachten,genieten van die laatste maand voorbereidingen en hunkeren naar onze grote dag ;) liefs sandrine xxx
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
12-2-2014 6:17:33
Hier ook eentje met nog 30 dagen op de teller (vandaag dan) Donderdag hebben we eeen afspraak met de DJ, maandag met de notaris om alles te tekenen, ik moet nog schoentjes kopen voor 1 van m'n kindjes, snoepjes voor aan 't gemeentehuis moeten nog vastgelegd worden (moet 2 weken op voorhand, maar we weten al wel wat), bruidsboeket moet nog besteld worden (nu zaterdag), ik moet nog nylonkousen kopen en nagellak, nog zo van die vlekkendoekjes voor vlekken uit kleren te halen (maar vond het niet in de carrefour, iemand een idee ?), proefkapsel moet nog eens gedaan worden want hetgeen ik in gedachten had ging niet heel goed omdat mijn haar iets te kort was, ventje gaat met zijn papa chmpagne halen in Frankrijk bij zo'n boerke, dat is voor het 1e weekend van maart, vreemde munten bij de bank moeten nog besteld worden voor de trouwreis.
Ik denk dat het dat zo een beetje is, nog wat werk dus :-)
Groetjes,
|
|
Silke
29-3-2014
|
12-2-2014 8:54:34
Evt. bedanktjes, draaiboek voor je suite, ...?
|
|
Charlot
14-3-2014
|
12-2-2014 9:07:48
het is enkel voor het stadhuis niet voor de kerk, voor het stadhuis zelf moet er niet veel voorzien zijn bij ons, we hebben een mooi ringenkussen dat een van de kids van men schoonbroers ons zal brengen, onze burgemeester komt ook nog langs begin maart om eens alles te overlopen, na het stadhuis gaan wij wel een glas klinken met een klein hapje even verder aan het stadhuis, daar moeten we nog de drank gaan bespreken ook begin maart, een fotograaf hebben we niet, we hebben een goed nikon toestel met goede lens en de foto's worden zelf getrokken. Nu 1 maart nemen we de trouwfoto's omdat ik bedankingkaartjes wil meegeven op de trouwdag zelf. De zaterdag begint het feest past om 19 u daar wil ik nog een gastenboek voorzien, de dj staat al lang vast en begin maart moeten we ook nog eens gaan voor ons muziek keuze. Nu vrijdag gaan we de 2de pas doen voor onze kleren, ik moet nog een bruidsboeket gaan kiezen, alle afspraken voor haar en make up liggen vast, zelf heb ik en men man alles voor de dag zelf; idd mss witte linten voor aan de wagen, waar haal je die dan? en suite en dergelijke is er niet bij ons... Een kousenbroek doe ik niet aan mijn kleed is al zo zwaar en is helemaal tot op de grond, alleen nog kousjes voor in mijn schoentjes, de ringen liggen ook klaar samen met de rest van de juwelen, alleen nog witte spelletjes voor in mijn haar wil ik... en dat is alles denk ik?
|
|
sandrine
14-3-2014
|
12-2-2014 10:31:13
ik heb de autolinten in de ava gekocht 10 euro ;) heel makkelijk te maken,gewoon trekken aan de kleine touwtjes en je heb je ponponnetje ;) de tule en fijne lint kan je doen wat je inspiratie heeft in gedachten ;)
(tiktak-tiktak)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|