Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weer vanalles op orde :)

19-2-2014 18:40:08
Dag allemaal!
Mijn tellertje is ondertussen onder de 200 dagen gezakt.

Ik heb in tussen tijd weer heel wat voor mekaar!
Mijn jurk is gekozen en besteld, ik mag op 3 juni weer langsgaan voor de eerste pas. Het lijkt nu nog wel een eeuwigheid, maar het zal waarschijnlijk toch snel daar zijn :)
Ik heb reeds schoenen gekocht! Ik zag op de website van brantano mooie pumps van Clarks. Ik heb ze dan via de webshop gereserveerd en enkele dagen erna kon ik ze in de winkel gaan passen (zonder aankoopverplichting). Leuk systeem vind ik dat :)! Ze zijn goud-achtig van kleur, maar niet echt geelgoud.
Ze hebben mij 80€ gekost en ik vind ze erg fijn zitten! Ze staan ook erg mooi onder een gewone jeans of ander jurkje, dus ik kan ze nog afdragen, dat is weer fijn!

Ook heb ik lingerie gekocht, een mooie body van marie-jo. Nog een stuk uit de vorige collectie, maar ze hadden nog net de juiste maat ;).

ik heb ook al enkele haaraccessoires gekocht! (dan kan ik kiezen ;)) Het zijn ook wel dingen die ik erna nog kan gebruiken, ik steek wel graag dingen in mijn haar, ook in het dagelijks leven :)

Ook hebben mijn vriend en ik het ontwerp van de uitnodiging gekozen en een proefexemplaar gemaakt.

Nu ben ik dan nog bezig met de vragen van het Huis van de Mens in te vullen, dat vergt toch wel wat denkwerk:)

Het gaat best voorruit!

groetjes!

sanne
6-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 673

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...