Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

super cadeau van schoonzus

28-2-2014 9:49:41
met nog 97 dagen op de teller begint het allemaal vorm te krijgen. Aangezien we alles zelf bekostigen hadden we gekozen om geen fotograaf te nemen, maar zo veel mogelijk familieleden op te trommelen om foto.s te nemen. Mijn schoonzus kwam nu af dat ze ons cadeau al besteld had. Ja ja een fotograaf! Ik ben in de wolken met dit cadeau vooral om dat ik bang was dat we overstelpt zouden worden met bongo bonnen. Me happy :) nu moeten we wel onze planning herzien maar dat neem ik er graag bij

Groetjes!

Evelyn
6-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 722

lien
15-3-2014
 Meld misbruik28-2-2014 10:06:04

Wauw ik wou dat ik ook zo een schoonzus had.
Wij gingen eerst ook geen fotograaf nemen. Maar we doen nu tussendoor een fotoshoot in de studio bij de fotograaf en er volgt een studente fotografie. Verder wil ik dat de familie en vrienden ook zoveel mogelijk foto's nemen.

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik28-2-2014 11:44:35

Super cadeau! Een professionele fotograaf blijft toch beter dan foto's van familieleden. Toch ga ik denk ik nog wegwerpcamera's leggen om nog extra spontane foto's te hebben.

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik28-2-2014 12:31:30

Dat is echt wel een heel mooie cadeau van je schoonzus!

abra

Meld misbruik28-2-2014 12:37:27

Familieleden zelf foto's laten nemen op wat de gelukkigste dag moet zijn uit uw leven.... nooit een goed idee.

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik28-2-2014 18:04:01

Dit gaat waarschijnlijk je beste en mooiste cadeau worden !!!!

Foto's van vrienden en familieleden zijn héél leuke extra's en zijn met veel liefde genomen maar de vraag is wanneer ga je die foto's allemaal tezamen krijgen zodat je kan beginnen om je definitieve keuze te maken voor een album samen te stellen .Ik ga hen in ieder geval een 'deadline' geven voor hun foto's naar ons door te mailen. Wij hebben een professionele fotograaf maar familielid gaat filmen gans de dag door, misschien is dit ook nog een tip?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...