Terug naar overzicht
Het is inderdaad een prachtig horloge, alleen vind ik een horloge bij een bruid niet zo heel mooi... Ik doe het mijne in elk geval uit, hoe vervelend ik het waarschijnlijk ook ga vinden ;-)
ja ze zeggen het hier ook niet te doen...maar ben dat zo gewoon he :)
de traditie zegt blijkbaar geen horloge bij de bruid noch bij de suite... zo vertelde de dame van de trouwklerenwinkel me heel de tijd
Ik vind het persoonlijk ook niet mooi als een bruidje een horloge draagt. Maar je moet natuurlijk doen wat je zelf vind en niet aantrekken wat de traditie zegt
ik ben ook heel erg gewend aan een horloge, maar ik heb op mijn dag de mijne uitgelaten.Ik moet eerlijk zeggen, je bent zo druk bezig met allerlei dingen dat je niet snel aan een uur denkt.
Ik had speciaal voor ons huwelijk een mooi Rodania horloge gekocht. Ik heb het op onze dag ook effectief gedragen, ook al weet ik dat het niet hoort. Ik voelde me er gewoon best bij. Niet dat ik er de hele dag op gekeken heb, integendeel. En het stoort ook niet op de foto's. Als jij het gevoel hebt dat je dat je liever een horloge draagt moet je dat vooral doen. Het is jullie dag, dus jullie beslissen.
Ik doe dat anders ook al niet aan, dus al zeker niet voor mijn huwelijk. Ik vind dat ook niet nodig die dag.
EEn bruidje is tijdloos :-) Ik doe het mijne uit. We hebben een ceremoniemeester die alles in goede banen zal leiden dus ik wil me daar ook gewoon niet mee bezig houden. De suite doet wat ze wil, ik doe er in ieder geval geen aan... Ik moet er deze zomer dan wel op letten dat ik niet met horloge in de zon zit :D hahaha :D
Traditie schrijft inderdaad voor dat het not done is voor de bruid en de dames in de suite om een horloge te dragen. Dus moet je voor jezelf uitmaken of je voor een traditioneel huwelijk gaat of niet :) Wij doen het zonder horloges voor de dames.
Christel,Jij en jij alleen beslist of je een uurwerk passend vindt bij jouw bruidsjurk. Vroeger was het not done om gekleurde schoenen onder een klassieke witte/ivoorkleurige bruidsjurk te dragen en nu zie je bijna niks anders meer:-) Het is allemaal zoals je zelf wilt !!!
Christel,
Jij en jij alleen beslist of je een uurwerk passend vindt bij jouw bruidsjurk. Vroeger was het not done om gekleurde schoenen onder een klassieke witte/ivoorkleurige bruidsjurk te dragen en nu zie je bijna niks anders meer:-) Het is allemaal zoals je zelf wilt !!!
Not done ! zeker geen horloge voor bruid... laat verkeerde indruk na... ik wil kijken hoe lang dat hier nog gaat duren en wanneer het zal afgelopen zijn...Kim heeft groot gelijk TIJDLOOS ! Voor de bruid mag haar mooiste dag eeuwen duren ... no time limit !