Terug naar overzicht
ik heb nu al een voorlopige tafel planning gemaakt ... moest er nog mensen niet komen kan ik die schrappen en bekijken hoe ik het dan nog kan doen Maar zo heb je al een idee
ik heb nu al een voorlopige tafel planning gemaakt ... moest er nog mensen niet komen kan ik die schrappen en bekijken hoe ik het dan nog kan doen
Maar zo heb je al een idee
het is ook niet zo evident om er aan te beginnen ( vind ik ) , je moet toch met aantal zaken rekening houden In onze zaal kan je bijvoorbeeld kiezen welke tafel ( ronde of lange) als je ronde tafels neemt kan je maar een aantal van die tafels zetten en tot bijv max 8 persJe moet ook rekening houden dat sommige niet zo een goede band hebben dus die zet je best niet samen Dan heb je nog mensen ( in ons geval) dat niet iedereen kent maar ja kan die moeilijk alleen aan een tafel zetten
het is ook niet zo evident om er aan te beginnen ( vind ik ) , je moet toch met aantal zaken rekening houden
In onze zaal kan je bijvoorbeeld kiezen welke tafel ( ronde of lange) als je ronde tafels neemt kan je maar een aantal van die tafels zetten en tot bijv max 8 pers
Je moet ook rekening houden dat sommige niet zo een goede band hebben dus die zet je best niet samen
Dan heb je nog mensen ( in ons geval) dat niet iedereen kent maar ja kan die moeilijk alleen aan een tafel zetten
Ken dat gevoel, mijn ouders vinden ook alles te vroeg en vinden dat er nog een zee van tijd is om alles te regelen:-) Maar ik zou dat zeker al doen zodat je toch al een voorlopige tafelschikking hebt en schrappen en herbeginnen kun je nog altijd hé.Misschien kunnen jullie al met jullie 2tjes een tafelschikking maken en die dan aan jullie ouders voorleggen, dan zien ze dat het menens is en moeten ze wel rond tafel gaan zitten.
Wij zijn daar 2 maand op voorhand aan begonnen. We hebben dat pas aan onze ouders voorgelegd 3 weken voor de trouw.
@Elke, haha ja inderdaad het is bijna altijd 'is dat nog niet te vroeg'... Terwijl ik van principe ben dat er niets te vroeg kan klaar zijn :)We zitten nu precies zo in een fase dat er nog relatief veel moet gebeuren, maar dat we niet echt kunnen beginnen ermee. Want voor de tafels krijgen de gasten ook een kaartje (boarding pass) met daarop hun 'bestemming (tafel). Dus zolang die schikking er niet is, kunnen we niet beginnen aan de kaartjes...Bedankt voor de reacties iedereen!
Toen ik mijn lijst met genodigden heb opgemaakt, heb ik ze al een beetje per tafel geschikt, maar de echte schikking doe ik uiteraard pas nadat ik weet wie wel en niet kan komen.Uiteindelijk heb je waarschijnlijk toch in grote lijnen wel al de tafelschikking voor ogen...En wat de kaartjes betreft, je kan de ontwerpen toch al maken. Het kaartje wordt vermoedelijk toch pas afgegeven als de mensen op het feest toekomen.
Ja da's waar, merci!
Ja wij zijn daar ook nog totaal niet mee bezig, eerst aan het afwachten totdat we wete wie er allemaal komt... wij hebben wel al de uitnodiginge verstuurd, en je moet het aantal gaste sowieso doorgeven 2 weken voor de dag zelf (aan de feestzaal), dus misschien bij sommige dingen toch aanvaarden dat het lastminute moet gebeuren..
Wij hebben de voorlopige schikking al gemaakt, we kunnen dan ook gewoon schrappen als er mensen niet zouden komen.