Nu Online
Momenteel zijn er 617 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer tafelschikking beginnen?

5-3-2014 10:46:14
Hallo allemaal

Wanneer kan je beginnen met tafelschikking? Wij trouwen 28 juni en zouden nu op 16 maart samenkomen met onze oudes om dit als eens te bekijken. Maar ik heb de indruk dat zij het te vroeg vinden, maar je kan toch moeilijk pas in gang schieten als je antwoorden hebt op de uitnodiging? Die wordt begin april verstuurd. Wat vinden jullie?
Groetjes!!

Mrs to be
28-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 720

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik5-3-2014 10:56:47

ik heb nu al een voorlopige tafel planning gemaakt ... moest er nog mensen niet komen kan ik die schrappen en bekijken hoe ik het dan nog kan doen

Maar zo heb je al een idee

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik5-3-2014 11:00:05

het is ook niet zo evident om er aan te beginnen ( vind ik ) , je moet toch met aantal zaken rekening houden

In onze zaal kan je bijvoorbeeld kiezen welke tafel ( ronde of lange) als je ronde tafels neemt kan je maar een aantal van die tafels zetten en tot bijv max 8 pers

Je moet ook rekening houden dat sommige niet zo een goede band hebben dus die zet je best niet samen

Dan heb je nog mensen ( in ons geval) dat niet iedereen kent maar ja kan die moeilijk alleen aan een tafel zetten

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik5-3-2014 11:39:12

Ken dat gevoel, mijn ouders vinden ook alles te vroeg en vinden dat er nog een zee van tijd is om alles te regelen:-) Maar ik zou dat zeker al doen zodat je toch al een voorlopige tafelschikking hebt en schrappen en herbeginnen kun je nog altijd hé.
Misschien kunnen jullie al met jullie 2tjes een tafelschikking maken en die dan aan jullie ouders voorleggen, dan zien ze dat het menens is en moeten ze wel rond tafel gaan zitten.

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik5-3-2014 11:43:38

Wij zijn daar 2 maand op voorhand aan begonnen. We hebben dat pas aan onze ouders voorgelegd 3 weken voor de trouw.

Mrs to be
28-6-2014
 Meld misbruik5-3-2014 12:27:03

@Elke, haha ja inderdaad het is bijna altijd 'is dat nog niet te vroeg'... Terwijl ik van principe ben dat er niets te vroeg kan klaar zijn :)
We zitten nu precies zo in een fase dat er nog relatief veel moet gebeuren, maar dat we niet echt kunnen beginnen ermee. Want voor de tafels krijgen de gasten ook een kaartje (boarding pass) met daarop hun 'bestemming (tafel). Dus zolang die schikking er niet is, kunnen we niet beginnen aan de kaartjes...

Bedankt voor de reacties iedereen!

Charlotte
17-5-2014
 Meld misbruik5-3-2014 14:03:05

Toen ik mijn lijst met genodigden heb opgemaakt, heb ik ze al een beetje per tafel geschikt, maar de echte schikking doe ik uiteraard pas nadat ik weet wie wel en niet kan komen.
Uiteindelijk heb je waarschijnlijk toch in grote lijnen wel al de tafelschikking voor ogen...En wat de kaartjes betreft, je kan de ontwerpen toch al maken.
Het kaartje wordt vermoedelijk toch pas afgegeven als de mensen op het feest toekomen.

Mrs to be
28-6-2014
 Meld misbruik5-3-2014 14:13:46

Ja da's waar, merci!

Niki
7-6-2014
 Meld misbruik5-3-2014 19:46:17

Ja wij zijn daar ook nog totaal niet mee bezig, eerst aan het afwachten totdat we wete wie er allemaal komt... wij hebben wel al de uitnodiginge verstuurd, en je moet het aantal gaste sowieso doorgeven 2 weken voor de dag zelf (aan de feestzaal), dus misschien bij sommige dingen toch aanvaarden dat het lastminute moet gebeuren..

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik6-3-2014 9:47:50

Wij hebben de voorlopige schikking al gemaakt, we kunnen dan ook gewoon schrappen als er mensen niet zouden komen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...