Terug naar overzicht
Heel raar.Wij trouwen wel niet voor de kerk, maar ik zou het al maar halvelings vertrouwen. Zoals je schrijft : wie weet is er geen pastoor op 14/6...Ik weet niet wat ik zou doen !Kan je nog een andere kerk kiezen ?Sorry, ken er niet veel van, mss en domme vraag..
Nee zeker geen domme vraag.Ik kan nog in een ander kerk trouwen, maar ja onze uitnodigingen zijn al verstuurd ...op deze manier vindt ik het echt niet leuk.Heb er inderdaad geen vertrouwen meer in.x
Misschien hier eens meer info proberen vinden of mailen.http://www.kerknet.be/
Bij de pastoor aan de deur aanbellen iedere keer dat je tijd hebt. Hij zal toch wel eens thuis zijn zeker? Ik vind het alleszins ongehoord. Ze verdienen er ook geld mee en dan nog niet de afspraken naleven. Als je nu geen pastoor vindt; eventueel een diaken contacteren; dat gaat ook.
Bij de pastoor aan de deur aanbellen iedere keer dat je tijd hebt. Hij zal toch wel eens thuis zijn zeker? Ik vind het alleszins ongehoord. Ze verdienen er ook geld mee en dan nog niet de afspraken naleven.
Als je nu geen pastoor vindt; eventueel een diaken contacteren; dat gaat ook.
hey, Ik zou dan eens bellen naar bisdom van Antwerpen wie weet help dat......
Hallo, ik ben zelf van Oelegem. Bij welke pastoor moet jij zijn?groetjes
Hallo, ik ben zelf van Oelegem. Bij welke pastoor moet jij zijn?
groetjes
Hier hetzelfde probleem onze pastoor ging na nieuwjaar af spreken met ons nog steeds geen moeite van de andere kant heb al meerdere malen gemaild nooit antwoord.Het is nog maar drie maand te gaan.En ik weet nog van niets, ik heb wel al een boekje gemaakt.Maar ik kan ze niet drukken eer hij een goedkeuring geeft mijn verloofde gaat nog is proberen bellen.Hopelijk komt er is snel reactie
Je kan altijd opteren voor een andere pastoori indekerk van jullie keuze. In principe mag elke pastoor (zelfs op rust) trouwen en dit in de kerk waar jullie willen. Mss een idee om deze vervangpastoor eens te contacteren?
Of de diaken van de parochie eens opbellen.. Wij zijn getrouwd met een diaken en hebben hem pas een week voor onze trouw ontmoet.. Daarvoor was het via mail te doen.. Pas een maandje op voorhand ofzo..
Hey dames,bedank voor alle reactie.Ondertussen heb ik al wat nieuws. We hebben de pastorie kunnen bereiken. Nu is de des betreffende pastoor hervallen en ligt die terug in het ziekenhuis.@Jessie ik weet zijn naam niet meer juist (maar hij is stok oud :D)De mevrouw van de pastorie vertelde mijn verloofde dat het beter is een andere pastoor te nemen. Nu heeft ze ons de nummer van de pastoor van Emblem gegeven. We moeten hem contacteren en die zou ons wel kunnen helpen.Ben benieuwd straks eens bellen.Ik hou jullie op de hoogte goed.heeft er al iemand ervaring met die pastoor, ja een naam is mij weer niet bekend.x
Ja die van Emblem spreken veel mensen goed over. Zou een aangename mens zijn. Ik ken hem zelf niet het is enkel van horen zeggen.Was het in broechem pastoor notelteirs uit noorderwijk? Ik heb gekozen voor een diaken hij heeft mijn zussen ook getrouwd.Ik hoop dat je deze pastoor jullie verderk kunnen helpen.groetjes
Ja die van Emblem spreken veel mensen goed over. Zou een aangename mens zijn. Ik ken hem zelf niet het is enkel van horen zeggen.
Was het in broechem pastoor notelteirs uit noorderwijk? Ik heb gekozen voor een diaken hij heeft mijn zussen ook getrouwd.
Ik hoop dat je deze pastoor jullie verderk kunnen helpen.
Tijdens de zondagmis (da's meestal rond 9u30 dacht ik?) eens in de kerk binnen gaan en na de mis de pastoor zo aanspreken? Allesinds is dit geen fijn gevoel.. het zorgt toch nu al voor een bepaald gevoel dat je liever niet hebt op je trouwdag.Succes meid!! Hoop dat je die man toch snel te pakken krijgt.