Terug naar overzicht
hallo,
ik heb een leuk save the date kaartje gezien. Heeft iemand een idee met welk je programma je dit zelf kan maken of eventueel kan aanpassen? Het is van een Amerikaanse site en je kan het daar ook niet bestellen.
http://www.minted.com/design-rating/5288
Dag Els,Je kan zo'n kaartje maken in een grafisch programma. Als je daar zelf niet over beschikt, kan je misschien eens langsgaan bij een drukker (die kunnen dergelijke zaken ook ontwerpen en je kan dit meenemen als voorbeeld voor wat jullie willen).Succes in elk geval!
blijkbaar kun je dit heel gemakkelijk zelf maken online, maar weet niet via welke website... Iemand enig idee?
Met photoshop is dat heel simpel op 15 minuten gemaakt, maar zo te horen beschik je niet over photoshop, dan kan je GIMP als alternatief nemen en die is gratis te downlaoden.
Ik heb onze save the dates ook zelf gemaakt online, ga dat ook voor onze uitnodigingen doen (op mooi papier naar keuze uiteraard). Ik zocht op google op de term "free wedding templates" en belandde zo op de website www.weddingchicks.com/freebies Je moet de site eens goed uitpluizen, misschien zijn jullie er ook wat mee? Succes!
Ikzelf heb ondertussen ook al wat geëxperimenteerd op stijlvolletrouwkaarten.nl