Nu Online
Momenteel zijn er 747 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

naambord

11-3-2014 21:23:58
Beste bruidjes,
Ik heb iets gezien op pinterest dat ik echt mooi vind. Het past ook zeer goed bij het concept van ons huwelijk. Jammergenoeg heb ik geen idee waar ik het zou kunnen vinden of hoe ik het zou kunnen maken. Misschien kunnen jullie helpen?

http://www.pinterest.com/pin/448741550342081364/

Alvast bedankt!

Wendy
23-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 847

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik11-3-2014 21:50:56

Geen idee, maar de wegwijzers die eronder staan vind ik ook een leuk idee.

Wij hebben dit ook gemaakt en dit is veel eenvoudiger (en even charmant) als het naambord. Is gewoon een kwestie van wat mooi hout te vinden en iemand vinden die het in de juiste maat kan zagen.

Als Save the Date hebben wij een making-off van onze wegwijzer gemaakt en we zullen de foto ervan ook gebruiken op onze uitnodiging. En op het feest zelf zal de wegwijzer natuurlijk ook aanwezig zijn. ( http://vimeo.com/75797014 )

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik19-3-2014 10:54:17

Dag Wendy

Ikzelf wil ook zo enkele borden. Ik ben leerkracht secundair onderwijs en er is een afdeling 'hout' op onze school. Ik ga hen vragen om de borden te maken en één van mijn zéér creatieve vriendinnen ga ik vragen om erop te schilderen...
Misschien kun je eens bij een school gaan horen in de buurt? Zij helpen je misschien graag verder in ruil voor een centje voor de 'schoolkas'.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...