Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

afscheid van mijn hondje

12-3-2014 20:16:20

hallo bruidjes en bruidegoms,

heb twee weken geleden mijn hondje van het asiel moeten laten inslapen. heel onverwachts .... ben er echt kapot van en voel zo een leegte. Mis hem echt heel hard.

het eerste wat ik voor mijn trouw had geregeld was een hondenoppas. Heb er hier nog twee lopen maar wou vooral iemand dat aan huis kwam om kamieleke op zijn gemak te laten voelen aangezien hij doof en blind was. Pfff dit had ik echt niet zien aankomen en nu is mijn zin om nog verder dingen te regelen voor de trouw ver zoek ....

Sorry moest dit ffkes kwijt

sara
7-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 529

ruth
15-9-2012
 Meld misbruik12-3-2014 21:29:28

Hey,
ik voel me je mee, het doet altijd pijn als je je huisdiertje moet afgeven...
Kamieleke zal het ook wel goed hebben nu tussen andere honden, en hij zal jullie dagje wel volgen!
De zin komt wel weer, neem gewoon je tijd!
Groetjes,
ruth

caroline
14-6-2014
 Meld misbruik12-3-2014 21:45:20

afstand nemen van een goede trouwe vriend is altijd moeilijk , maar je hebt hem of haar en goed leefbaar leven gegeven
strkte in deze moeilijke tijd

Sophie
29-8-2015
 Meld misbruik12-3-2014 21:45:25

Sterkte meid!

Mag er niet aan denken aan de dag dat ik m'n hondje ga moeten afgeven... 'k Ga ook een heel eindje niet aanspreekbaar zijn dan vrees 'k. Al weegt het verdriet gewoon niet op tegen al de liefde die je ervan krijgt!

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik13-3-2014 5:38:04

Ohhhh nee, verschrikkelijk is dat !!!
Ik heb onze hond vorig jaar ook moeten laten inslapen en het doet zoooo zeer.
Een trouwe vriend, een luisterend oor, maakt niet uit hoe je eruit ziet, hoe laat je thuis bent, wat je aan hebt... altijd zijn ze even blij dat je er bent !
Koester de mooie momenten dat jullie samen hebben gehad, en blijf die koesteren !
Ik ben er zeker van dat Kamieleke een luxe leventje had bij jullie en dat hij niet beter had kunnen hebben !!

natascha
14-6-2014
 Meld misbruik13-3-2014 7:52:42

Veel sterkte!

Silke
29-3-2014
 Meld misbruik13-3-2014 8:46:33

Ocharme! Ik kan het mij helemaal voorstellen dat de zin even echt weg is!
Ik zou het me ook niet kunnen voorstellen moesten ze 1 van onze poezen wegnemen ...
Sterkte!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...