Terug naar overzicht
Heel leeuk idee zeg! En net wat je zegt printerest is gewoon top!!
Heel leeuk idee zeg!
En net wat je zegt printerest is gewoon top!!
Leuk gedaan!
heel leuk gedaan !!!
Kei leuk! Hoe heb je dit gedaan? Met stickers,verf, stift,..... groetjesTanja
Leuk , heb zelfde vraag als Tanja , zelf geschreven of zijn het stickers ? Als het stickers zijn graag even adresje waar je die gekocht hebt :) (mijn schrijfkunsten zijn niet denderend :p )
Het is met stift geschreven, maar ook niet uit mijn losse hand hoor! Ik ga even de link zoeken met welke 'techniek' ik het heb gedaan, ik ben zo bij jullie terug ;)
Hieronder de link voor het schrijven van de namen. Je print eigenlijk gewoon de naam uit in een mooi lettertype, je kleurt de achterkant met potlood (best een licht/zacht potlood, vooral als je met een lichte kleur werkt)Dan leg je het papiertje op de kapstok, en schrijft over de letters met balpen (best hard drukken en er een paar keer over gaan) dan zet het potlood zich over op de kapstok. Tip: plak het papiertje even vast, dat gaat stukke beter!En dan ga je met de stift over de letters heen, op je allermooist ;) http://www.hillcitybride.com/2011/03/diy-personalized-w... Ik heb het gedaan met een roze alcoholstift, gevonden in een klein hobbywinkeltje. Het merk is edding 300, vind je vast ook online. Het lint en de plakpareltjes komen uit de action (je hebt verschillende kleurtjes)en de stickertjes voor de datum heb ik gehaald in 'Boekenvoordeel', kostte maar een halve euro! (13 stickertjes van elk cijfer).Als er nog vragen zijn, hoor ik het wel!
Bedankt! Ga dit ook proberen! :)
Heel mooi! Dit wil ik ook proberen! Waar heb jij die houten kapstokken gehaald?Groetjes
Wow , leuk ! Hartelijk bedankt !! Ga ik meteen eens proberen :D
Ik had die eigenlijk nog in mijn kast hangen.Maar ik denk dat je ze zeker wel kan vinden bij ikea, wibra, zeeman, action, hema,...succes!
Hihi ik heb ze hier ook gemaakt voor de bruidsmeisjes :-)Bij mij zijn het witte met groene tekst en strik.Heel mooi gedaan die van jou!!
Bij de Action hebben ze die kapstokken ook trouwens!