Terug naar overzicht
Evt. het bruidsboeket en andere bloemen voor decoratie?
Wij ook vandaag nog 200 dagen :) Wij zitten wel nog niet zo ver als jullie, maar daar maak ik mij geen zorgen in :) Ik heb er alleszins nog steeds superveel zin in!!! Geniet van de voorbereidingen!!
wij ook! =) hier liggen de voorbereidingen even wat stil, maar binnenkort vliegen we er terug in!
Idd nog 200 dagen! :)Wat al vast ligt bij ons:- huwelijksreis- trouwkleed- vervoer- fotograaf- DJ- welke zaal maar nog niet welke formuleHeb alleszins het gevoel dat er nog veeeeel moet gebeuren bij ons, maar komt wel goed ;)Succes nog!
Jep wij ook :D Heb vandaag hartjes lolly's in de leraarskamer gezet ter ere van de laatste 200 dagen hahaha
Wat er bij ons al geregeld is: kledij, schoenen bruid, haar accesoires, vervoer, fotograaf, misboekje, live band, feestzaal, dj, bedankjes, kapper en visagie, decoratie, kaars, ceremoniemeester, ...Te doen: lingerie, schoenen man, bloemen, ballonnenboog bestellen, ontbijtmanden bestellen, try out kapsel en make up (5/4), eerste pas (juli), ....
En ben stiekem al aan het hopen op een 4de oktober zoals vorig jaar :) Lekker warm!!! Als we allemaal samen duimen komt dat zeker in orde! In welke regio trouwen jullie? Onze trouw voor stad gaat door in Ninove, kerk in Vlezenbeek en feest in Dilbeek :)
ja ik hoop dat het ook rap 4 oktober is :) hier gemeente brakel kerk doen we niet ;) feest gaat door in geraardsbergen ( kasteel oudeberg )
Wij trouwen ook op 4-10 in Antwerpen en ik kijk er enorm naar uit! Het moet niet te rap gaan, want we hebben nog niet zoveel geregeld. Enkel zaal, kleed en fotograaf zijn geregeld. Als ik lees wat Dorothy en Kim al hebben geregeldn denk ikndat we dringend in actie moeten schieten! We duimen voor mooi weer! Leuk om te zien dat er heel wat mensen voor 4-10 hebben gekozen!
Troost u Pascale, wij hebben enkel zaal, kleed, ringen en kerk geregeld :) Ook nog niks meer.... We komen er ook wel ;) maar gaan inderdaad tandje mogen bijsteken!
Je hoeft mij niet als voorbeeld te nemen. Wij zijn al verloofd sinds juni 2012 :-) Dus ik heb veel tijd gehad om alles te regelen. We zijn nu bezig met de uitnodigingen, ook niet gemakkelijk om iets naar onze zin te vinden...