Terug naar overzicht
Ik weet zelfs niet of ik menukaarten ga laten maken... Ik vind dat een moeilijke...Wij hebben soep aan tafel geserveerd en daarna alles in buffet-vorm. En als we toch nog beslissen om menukaarten te laten maken, geef ik er één per 4/6 personen. Ik vind dat méér dan voldoende... Anders staat de tafel vol kaarten en dat vind ik persoonlijk niet zo mooi...
Dag JolienJa, ik heb er ook lang over getwijfeld, maar uiteindelijk denk ik dat de mensen wel graag weten wat ze gaan eten.Wij hebben als voorgerecht een 'around the world' buffet en dan een soepje, en dan hoofdgerecht aan tafel en daarna dessertenbuffet met bruidstaart, dus misschien wel de moeite om menukaart te maken?Ik vind staande kaarten op tafel ook niet mooi, maar zo liggend in de serviette vond ik wel mooi en is dan een soort van decoratie..Groetjes!
Ik ga voor menukaarten, 1 per tafel dus oer 4 of 6 personen. Ik ga voor rechtopstaande kaarten. 1 per persoon vind ik persoonlijk te veel en ook een onnodige kost.
Wij hebben menukaarten in de stijl van onze uitnodigingen laten maken.We gaan er 1 per tafel zetten, ronde tafels van 10 pers.Ik hecht hier zelf niet zoveel belang aan daarom maar 1tje per tafel :-)
Bij ons word da voorzien van de zaal zelf
Mrs to be...wij hadden geen menukaarten voorzien vermits wij een bbq hadden maar ik vind jou idee superleuk...Als het binnen jullie budget valt voor iedereen een menukaart te laten drukken zou ik zeggen ga ervoor.Ik vind het echt mooi...
Dankje Krista! Ja we zouden het via online drukkerij kunnen doen, dat zou niet zo duur zijn, want is gewoon een rechthoekig formaat, enkelzijdig :)Nog eventjes over nadenken dus.Groetjes!
Wij geven per koppel een menukaart. Mn ouders vonden aan iedereen 1geven wat teveel.
ik denk ook dat een menukaart voor iedereen wat te veel van het goede is, een paar per tafel zullen wel volstaan
wij hebben kadertjes waarin de menukaart komt te staan op tafel is een dubbelzijdige kader aan 1 kant foto van ons en andere menukaart
Bedankt allemaal!Dus ik maak hieruit op dat de meesten het neit nodig vinden om 1 per persoon te geven.. Maaaar ik wou zo graag met die serviette werken, dus vinden jullie het dan kunnen dat om de stoel er zo een menuutje in de serviette steekt?Thanksiee!
Mrs to be...ik blijf bij mijn standpunt.Ik vind dit zeker en vast kunnen ;-).Je moet niet zo onzeker zijn en jou eigen gevoel volgen. :-) X
Misschien eens een ander standpunt door iemand die wel voor iedereen een menukaart heeft voorzien en in dezelfde stijl als de trouwbrief + rechtstaande menukaarten. Waarom pp? omdat er aan tafel koppels zitten en mensen zonder partner en het makkelijker was om iedereen van een menukaart te voorzien. Zijn paar jaar geleden ook naar trouwfeest moeten gaan waar er per tafel 1 menukaart was en er op het einde van de avond wat gekibbel was over wie het meeste "recht" had om de menukaart mee naar huis te nemen. Het kost wat meer maar voor ons was dit belangrijk en besparen dan op andere dingen maar dat is voor iedereen persoonlijk uiteraard.