Terug naar overzicht
waauw zeg,zonder de foto eerst te zien op de proef af direct touché!leuk dat je een kapper hebt naar wensen,ik was ook superblij van mijn kapster.grtjs
Vanwaar ben je Evelyn? Ik ben ook nog op zoek naar een kapper of kapster ( buurt van Kortriik)
hey joyce,ik ben van hartje kortrijk en ik ben naar coiffure marlies geweest in kuurne.supervriendelijke vrouw en houd geen blad voor de mond,ze zegt je wat er past met de vorm van je gezicht (zoals ik heb een vierkant gezicht) ze raadde me de krullen voor mijn oor te laten of achter mijn oren zodat het minder opvalt dat ik wa fpaloren heb ;) ze zal je ook raad geven met een lang gezicht,ovaal,rond noem maar op,ook heb ik een nogal hoge voorhoofd en raadde ze me dus een pony(froufrou)prijzen zijn voor mij mild ze vraagt 40 euro voor proef en definitief kapsel.je kan een haarstukje huren (mits een waarborg)die je dan terugkrijgt als je het terugbrengt,ik had die niet nodig,met krullen is mijn haar veel en dik haha.ze heeft een fcb pagina,mss eens gaan zien?grtjs xx
ik woon in ronse en kapper is van oudenaarde. Hairstylist michael. Heeft al tal van internationale prijzen gewonnen voor opsteek kapsels