Terug naar overzicht
Hey dames,
ondertussen ben ik al 637 dagen getrouwd :)
Maar ik ben in mei getuige en voorzie dus de vrijgezelle. Alles liep tot hiertoe vlot, tot vandeweek. Ik had kunnen regelen met iemand van de sportdienst van Gent om ons in een sportzaal te mogen gaan douche. Nu deze week moest ik mailen omdat particulieren enkel 28 dagen op voorhand kunnen reserveren. Krijg ik een andere persoon aan de andere kant van de mail en die zegt dat particulieren geen sportzalen kunnen huren. Dus dacht ik dan reserveer ik onder de naam van de voetbalclub van onze mannen. Krijg ik antw dat de sportzaal die dag gesloten zal zijn. Kunde dat nu geloven!! Ik zit nu op enkele weken voor de vrijgezelle (19 april) zonder douches voor die bijna 20 vrouwen. Kan er mij iemand helpen dat Gent kent of een plaats weet waar ik wel kan douche aub??
en waar ergens in gent zou dit moeten zijn?
we hebben vervoer ter beschikking dus eigelijk maakt het ni uit. Max 20min van emile braunplein.
heb je al nagevraagd aan het sportcomples van ugent aan de watersportbaan?
Nee, maar moet ik dit ook via de sportdienst doen want via hun kreeg ik nx geregeld.
Via de sportdienst van ugent moet je dot doen.
Die zijn zaterdags ma tot 17u open. En we zouden van 18u tot 19u willen douche. Onze activiteit duurt tot 17u.
In een openbaar zwembad kan je soms ook douchen zonder te zwemmen. Misschien eens zoeken naar zwembaden in Gent waar dit kan?
ja er zijn 2 zwembaden open tot 21u. Maar zijn dat niet die openbare douches waar iedereen zich doucht na het zwemmen?