Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

naamkaartjes voor aan tafel

22-3-2014 13:30:28
hoi hoi, de titel zegt het zelf... De naamkaartjes voor aan tafel schrijven jullie die zelf? Ik ben om 100 kaartjes geweest in AVA maar weet niet goed hoe ik er de namen op moet zetten. Heeft er iemand tips?
Alvast bedankt!

Evelyn
6-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 829

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik22-3-2014 19:03:37

Geen tips maar ik zit ook met 100 kaartjes en heb bij Ava een zilveren stift gekocht om zelf de namen te schrijven maar ik begin in paniek te schieten omdat ik denk dat ik na een 20-tal namen ga beginnen scheef te schrijven:-) en bij de drukker doen ze dit niet ( hebben onze trouwbrieven en menu kaarten bij de drukker laten drukken)

Ik volg dus mee........

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik23-3-2014 10:07:52

Dag Elke,

Ik zit met dezelfde schrik dat ik na een paar kaartjes slordig ga schrijven of scheef. Ik dacht dat ik ze in de printer kon steken, maar blijkbaar zijn de kaartjes daar te klein voor.

Lies

Meld misbruik23-3-2014 18:54:38

Als je veel tijd en zin hebt, kan je ze er met letter stempels opzetten. Kost wel wat tijd en geduld.

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik23-3-2014 19:30:31

Lies bedankt voor de tip maar heb geen ervaring met letter stempels:-)

Lies

Meld misbruik23-3-2014 21:17:36

Heb het ooit samen met een vriendin van mij gedaan voor haar feest. Bij ava of de hema denk ik dat je zo het hele alfabet wel kan komen. Het resultaat was best de moeite en dan kan je gewoon een inktkussentje kopen in de kleur die je wilt, aangepast aan jullie kleuren!

Ann
26-5-2014
 Meld misbruik24-3-2014 21:14:39

Of elke dag een paar kaartjes schrijven? Anders ga je denk ik inderdaad op den duur scheef zien en schrijven :-).

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik25-3-2014 8:11:22

ik heb al gedacht om met kalkeerpapier te werken en dan te overschrijven. Ik ga het in ieder geval eens proberen

Natasja
28-5-2014
 Meld misbruik3-5-2014 8:09:03

ik heb alle namen afgedrukt in lettertype vivaldi en dan een lichtbak gemaakt, a l'improviste, en als je dan de namen onder de naamkaartjes legt dan zie je de kopie er mooi door en kan je het vlotjes overschrijven met je stift...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...