Nu Online
Momenteel zijn er 739 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Receptie/drinkfeest

24-3-2014 20:46:48
Hallo allemaal,
Op 2 mei dit jaar trouwen mijn vriend en ik voor de wet , daarna gaan we met de naaste familie en getuigen (15pers) iets eten. Normaal zouden we volgend jaar een groot feest geven met alles erop en eraan. Maar aangezien er een kindje op komst is en we binnenkort iets willen kopen gaan we dit toch niet doen omdat het ons te duur uitkomt.. Nu zouden we op 2 mei , nadat we iets zijn gaan eten met de naaste familie, graag een soort van drinkfeest/receptie houden voor de rest van de familie, vrienden en collega's. Ik weet alleen nog niet hoe we dit precies kunnen aanpakken. Alle ideeën zijn welkom!

evelyne
2-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 540

Ann
26-5-2014
 Meld misbruik24-3-2014 20:53:36

Een leuk zaaltje zoeken waarbij je zelf drank en bijvoorbeeld dessertjes en DJ kan voorzien? Alvast dikke proficiat met het mooie nieuws waarmee jullie je huwelijk inzetten! Het belangrijkste blijft iets doen waar jullie je goed bij voelen. Succes!

Shari
30-4-2014
 Meld misbruik25-3-2014 10:10:54

wij hebben dit ook, we hebben heel de dag gasten (de naaste familie die ik echt er bij wou en een paar hele goede vrienden)
we hebben de schuttersgilde zaal bij ons in de straat genomen, daar betalen we de drank per consumptie en dan hebben we een dj
we hebben ook een paar hapjes voorzien voor de gasten en cupcakes ipv een bruidstaart
ook gaat mijn versiering in de zaal bestaan uit snoepjes en omdat er ook wel kindjes gaan zijn (ik heb een broer van 11 dus heb ik iedereen gezegd hun kindjes mee te nemen) hebben we ook nog een springkasteel en een knutselhoek voorzien

Kenny

Meld misbruik26-3-2014 13:55:38

Beste Evelyne,

Heb je al gedacht aan live achtergrondmuziek voor tijdens de receptie? Alle bruidsparen die we kennen die daarvoor hadden gekozen waren daar achteraf heel blij om, omdat het toch net die persoonlijke, unieke toets geeft aan een feest. Ook van de genodigden kregen ze dan altijd veel complimenten, omdat het de sfeer extra gezellig maakt.
Wij zijn het muzikaal duo Beautiful Live en hebben meer dan tien jaar ervaring in het verzorgen van live muziek op feestelijke gelegenheden. We spelen alle soorten populaire muziek, klassiek, jazz en folk. Onze instrumenten zijn piano en zang, viool en fluit.

Wij nodigen u graag uit om eens gratis en vrijblijvend bij ons langskomen om ons al eens live aan het werk te horen/zien. Kijk ook gerust eens op de website.
Verder wensen we jullie nog heel veel succes met de voorbereidingen!

groetjes, Marie-Joëlle & Kenny

Beautiful Live
www.beautiful-live.be
info@beautiful-live.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...