Terug naar overzicht
Een leuk zaaltje zoeken waarbij je zelf drank en bijvoorbeeld dessertjes en DJ kan voorzien? Alvast dikke proficiat met het mooie nieuws waarmee jullie je huwelijk inzetten! Het belangrijkste blijft iets doen waar jullie je goed bij voelen. Succes!
wij hebben dit ook, we hebben heel de dag gasten (de naaste familie die ik echt er bij wou en een paar hele goede vrienden) we hebben de schuttersgilde zaal bij ons in de straat genomen, daar betalen we de drank per consumptie en dan hebben we een dj we hebben ook een paar hapjes voorzien voor de gasten en cupcakes ipv een bruidstaartook gaat mijn versiering in de zaal bestaan uit snoepjes en omdat er ook wel kindjes gaan zijn (ik heb een broer van 11 dus heb ik iedereen gezegd hun kindjes mee te nemen) hebben we ook nog een springkasteel en een knutselhoek voorzien
Beste Evelyne, Heb je al gedacht aan live achtergrondmuziek voor tijdens de receptie? Alle bruidsparen die we kennen die daarvoor hadden gekozen waren daar achteraf heel blij om, omdat het toch net die persoonlijke, unieke toets geeft aan een feest. Ook van de genodigden kregen ze dan altijd veel complimenten, omdat het de sfeer extra gezellig maakt. Wij zijn het muzikaal duo Beautiful Live en hebben meer dan tien jaar ervaring in het verzorgen van live muziek op feestelijke gelegenheden. We spelen alle soorten populaire muziek, klassiek, jazz en folk. Onze instrumenten zijn piano en zang, viool en fluit. Wij nodigen u graag uit om eens gratis en vrijblijvend bij ons langskomen om ons al eens live aan het werk te horen/zien. Kijk ook gerust eens op de website. Verder wensen we jullie nog heel veel succes met de voorbereidingen!groetjes, Marie-Joëlle & KennyBeautiful Livewww.beautiful-live.be info@beautiful-live.be