Nu Online
Momenteel zijn er 664 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjuwelen aangekomen - verkeerde oorbellen.

26-3-2014 17:11:19
Hallo allemaal,

eerste teleurstelling sinds de voorbereiding..
Ik had op showroom privé ( een site met tijdelijke sales) een ketting met bijpassende oorbellen besteld. Heel eenvoudig, maar mooi.
Familie had er al besteld dus vertrouwde ik het wel.

Nu kreeg ik vandaag mijn pakje, en vol vreugde deed ik het zakje van de ketting open, en ik was tevreden, het zag er mooi uit!
Het tweede zakje echter, bleek niet de oorbellen te bevatten die ik besteld had :( ze kwamen zelfs niet in de buurt. Mijn ketting is zilverkleurig, de oorbellen goudkleurig. (ik vind ze op zich wel mooi, maarja ze passen niet).

Nu kan een verkeerde levering altijd gebeuren, vergissen is menselijk.
Ik stuurde dus een mail naar de klantendienst met alle gegevens, klantnummers artikelnummers,... en legde het even uit.
Krijg ik een mail terug met antwoord op een bestelling die helemaal niet de mijne is :/.
Dat is toch erg onzorgvuldig.
ik hoop dat ze mij alsnog de juiste oorbellen kunnen opsturen, anders moet ik nog op zoek wat er bij past :/

sanne
6-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 765

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik27-3-2014 1:10:00

ik hoop dat het goed komt...zonde !

Kim
5-9-2014
 Meld misbruik31-3-2014 11:42:26

Zo vervelend! Ik duim voor je dat het goed komt.

Grz
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...