Terug naar overzicht
Persoonlijk vind ik als het familie is dat ze er wel bij horen. Bij ons zijn kleine kindjes van mensen uit de suite ook welkom. De grotere tieners niet, die vinden het trouwens niet erg want een hele dag mee sjokken is saai :-) Maar wij hebben er van in het begin rekening mee gehouden. Ik heb geen bruidskindjes (mijn beste vriendin gaat dat zijn) maar de kleintjes mogen wel mee. Het is er eentje van 11, eentje van 10 en eentje van 1,5 :-) Van die van 1,5 en 11 ben ik meter... Het is jullie dag natuurlijk maar voor zo'n "kleinigheidje" ga je natuurlijk mensen gelukkig maken. Ik wil liefst dat mijn familie plezier heeft om mijn dag dan dat ze er met een zuur gezicht staan, dan zou ik mij er ook constant zorgen om maken :-) XXX
Ik zou ze persoonlijk ook onmiddellijk bij de suite geteld hebben... uiteindelijk zijn het wel de kids van je schoenbroer en schoonzus!Ik zou het ook niet leuk vinden om in de suite rond te lopen zonder mijn kids, ale ik bedoel dan moet ik al iemand anders inschakelen om er op de babysitten enzo... en ik denk niet dat dat de bedoeling kan zijn...Want dan wil het zeggen dat de kids niet samen met hun ouders in de kerk mogen zitten omdat ze niet tot bij de suite horen....Ik zou ze der gewoon bijtellen!