TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elien
20-9-2014
|
9-4-2014 12:39:48
Openingsdans...het woord zegt het zelf :-)! Jullie dansen eerst, daarna dans jij met zijn vader (broer of getuige) en hij jouw moeder (zus of getuige) en pas daarna komen de andere mensen op de dansvloer.
Het lijkt me nogal onhandig om tijdens het dansvloer iedereen van de dansvloer te sturen om dan jullie openingsdans te doen, niet?
Maar natuurlijk doe je wat je zelf het beste lijkt!
|
|
Elien
20-9-2014
|
9-4-2014 12:40:57
Amaai, ik heb precies wat te snel getypt! Ik lees veel foutjes, maar je begrijpt wel wat ik bedoel, hoop ik!
|
|
An
20-6-2015
|
9-4-2014 14:58:56
Ik zou het dansfeest ook starten met de openingsdans hoor :-)
|
|
Chantal
3-5-2014
|
10-4-2014 15:14:23
Ik zou het ook aan het begin doen. Uit jouw berichtje lijkt het wel of jullie een speciale dansact hebben (of vergis ik me?). Ik denk dat je best meteen openingsdans doet en dan de sfeer erin brengt. Wat de dansen erna betreft doen wij het niet zoals Elien zegt (vader-moeder-etc). Bij ons is het gewoon wij onze openingsdans en nadien barst het feest los.
|
|
evelyne
2-5-2014
|
10-4-2014 15:49:10
We hebben last minute nog beslist om het dessertbuffet na de receptie te laten starten en dan gaan we na het dessertbuffet de openingsdans doen. We eten dus met een kleinere groep, daarna houden we een receptie voor alle andere gasten en die kunnen dan vervolgens ook aanschuiven voor het dessertbuffet.... Chantal , nee we hebben geen speciale act ofzo, gewoon de openingsdans en daarna mag het feest beginnen, we gaan dus ook niet dansen met vader, moeder, ......
|
|
An
20-6-2015
|
11-4-2014 14:17:44
Hoi Evelyne, Ons plan is ook om diner te doen met kleinere groep. Vervolgens receptie voor alle andere gasten en nadien dessertbuffet. Mag ik even vragen om hoe laat jullie jullie gasten laten komen voor de receptie? En om hoe laat begint jullie dessertbuffet?
Groetjes
|
|
evelyne
2-5-2014
|
11-4-2014 16:46:36
Hallo An, Onze receptie begint om 20u00 en zal +- een uur duren. Rond 21uur zal onze DJ afroepen dat de mensen aan tafel plaats mogen nemen voor de opening van het dessertbuffet. Als iedereen zit komen wij op muziek binnen met onze bruidstaart. Er zal ook een tafel staan met allemaal mini dessertjes ( de mensen kunnen kiezen tussen dessert of taart of een combinatie van de 2 ). Rond 22u willen we het dansfeest openen met onze openingsdans :-) Groetjes
|
|
evelyne
2-5-2014
|
11-4-2014 16:53:08
We geven tijdens ons dansfeest (ergens tussen 23u en 24u) ook nog sandwiches en soep aan de gasten, zo hebben ze toch nog iets kleins om te eten. We vonden dit heel handig, omdat er toch een aantal stevige drinkers tussen zitten :-)
|
|
An
20-6-2015
|
14-4-2014 8:28:31
Hoi Evelyne,
Zo hadden wij het ongeveer ook in gedachten. Enkel hadden we niet het idee om direct met de ijstaart binnen te komen en hier nog even ruimte te laten...
Groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|