Terug naar overzicht
Hallo allemaal!
Ik ben heel benieuwd hoe jullie dagindeling eruit zag tijdens jullie trouwdag? Momenteel ben ik nog een beetje zoekende hoe ik onze dag wil indelen. Ons kerkelijk huwelijk staat momenteel vast op 14u (maar dit kan ik uiteraard altijd nog wijzigen), met daarvoor om 13u30 dus het wettelijk huwelijk.
Wij willen graag in de voormiddag onze fotoshoot van ons tweetjes (en eventueel met ons zoontje erbij) doen en in de namiddag na het kerkelijk huwelijk.
Ons avondfeest willen we om 19u laten starten (wij hebben geen receptie omdat we iedereen op ons avondfeest uitnodigen).
Wij hebben een zoontje dat dan 2,5 jaar zal zijn. Ik weet niet zo goed wat wijsheid is in ons geval wat hem betreft. Misschien ergens toch nog een rust/slaapmomentje inlassen voor hem? Ik kan nu natuurlijk nog niet inschatten of hij dan nog echt zijn slaap nodig heeft.
Ik ben benieuwd naar jullie dagindelingen zodat ik een beetje een idee heb hoeveel tijd ik moet uitrekken voor elk 'onderdeel'.
Alvast bedankt!
Wij trouwen op 2 dagen: 14/08: trouwen voor de wet15/08: kerkelijk huwelijk *13u: kerk *15u30: foto's*18u: avondfeest
Wij trouwen op 27 september 11u: wettelijke trouwtussen 12u en 14u fotoshoot (familie/ vrienden gaan ofwel terug naar huis of kunnen bij ons thuis iets gaan eten en iets drinken, dat wordt voorzien)15u diner in feestzaal met naaste familie20u huwelijksviering21u avondfeest tot 3u 's nachts Groetjes
11.30u trouwen voor de wet12.15u: terug richting huis voor een klein hapje: belegde broodjes/sandwiche13u-15u: fotoshoot15.30u-17.30u: receptie18.30u of 19u: start avondfeest (andere locatie dan receptie)tot ...Wij hebben dan een dochter van bijna 4 en een dochter van 19 maanden. De kindjes blijven thuis om te rusten/slapen tijdens de fotoshoot. Foto's met de kindjes worden thuis en op receptie enzo genomen.
8u30 : kapper 10u00 : ballonnen (decoratie voor de feestzaal) ophalen en de feestzaal klaarzetten13u00 : make-up14u45 : ophaling door bruidegom aan ouderlijk huis en vertrek naar stadhuis15u30 : aankomst stadhuis15u45 : trouwen voor de wet16u30 : receptie en diner voor naaste familie19u15 : vertrek naar feestzaal20u00 : receptie voor alle gasten21u30 : bruidstaart en dessertbuffet22u30 : openingsdans , na de openingsdans mag het feest beginnen!24u00 : soep en sandwiches Foto's trekken doen we niet op de dag zelf omdat we het niet te druk willen maken. We houden het liever iets rustiger op onze trouwdag zelf zodat er niet té veel stress ontstaat (die zal sowieso al genoeg aanwezig zijn :-) ) ....