Nu Online
Momenteel zijn er 747 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wensballonnen oplaten

12-4-2014 11:54:42
Hallo iedereen,
We willen ergens tijdens ons feest met de gasten naar buiten gaan om wensballonnen (lampionnen) op te laten. Alleen vraag ik me af wanneer we dit het beste doen? Ons verloop van de avond ziet er nu als volgt uit (oplaten van de lampionnen niet meegerekend) :
20u00 : receptie
Tussen 21u00 en 21u30 : opening dessertbuffet en binnenkomen met de bruidstaart
Tussen 22u00 en 22u30 : openingsdans
Rond 24u00 : sandwiches en soep
We wouden dit eerst doen iets voor middernacht , maar ik heb schrik dat de sfeer er dan misschien echt inzit en dat dit een spelbreker zal zijn. Wat denken jullie?

evelyne
2-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 817

Charlotte
4-10-2014
 Meld misbruik12-4-2014 13:16:53

Hallo,

Zoiezo zou ik dit doen als het donker is, dus in mei zal dat algauw na 21u zijn, dus mss tussen dessert buffet en openingsdans? Misschien kan je dit combineren met de openingsdans? En beginnen dansen als de ballonnen opstijgen? Ik denk ook dat rond middernacht iedereen goed aan het dansen zal zijn en als iedereen dan naar buiten moet, zal dit de sfeer wat breken...dan moet iedereen erna er terug 'inkomen'...

PS ik zou ook wel eens nagaan of dit niet verboden is in de gemeente of stad waar je je feest houdt, want ik had vernomen dat dit op sommige plaatsen niet is toegestaan voor de brandveiligheid...

Tessa
14-6-2014
 Meld misbruik12-4-2014 16:49:00

Ik zou dit ook zeker wel eens navragen want dit mag normaal niet meer gebruikt worden zo'n lampionnen..

Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik12-4-2014 17:06:12

Dag Evelyne,

zoals boven reeds aangehaald zou ik dit zeker checken of het mag. Niet alleen om geen boete op te lopen maar vooral voor brandgevaar. Hier is het alleszins verboden!
grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...