Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

begonnen met de naamkaartjes voor op tafel.

15-4-2014 10:56:56
vorige week ben in bij AVA gaan snuisteren om alles te vinden om de naamkaartjes te maken. Na wat oefenen vind ik het resultaat geslaagd. Mijn dochter dacht zelfs dat de kaartjes van bij de drukker kwamen. Ik heb eerst alle namen afgedrukt in de gepaste grootte en lettertype, en ben dan voorzichtig begonnen om die over te schrijven met kalkeer papier. Heel zachtjes. En dan met mijn stift voor calligrafie er over. Er kruipt behoorlijk wat werk in, maar vind het geslaagd. Weer iets om af te vinken. Nu is het enkel nog de dj nog eens zien, bruidsboeket bespreken schoenen voor kris en kyra en dan zijn we er bijna denk ik. :)

Evelyn
6-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 733

Elien
20-9-2014
 Meld misbruik15-4-2014 12:48:50

Amaai, jij steekt er je werk in! Wel leuk dat je dat zelf doet! Veel succes met de rest van de voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...