Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verhuur van suitekleding

15-1-2007 9:10:24
hoi

ik heb een vraagje weet iemand misschien waar je suitekleding kan huren.
ik heb er al veel over horen vertellen maar ik vind geen enkele winkel.
vandaar dat ik het is aan de andere bruidjes vraag.

vriendelijke groeten
evy

evy
19-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2468

nadia

Meld misbruik15-1-2007 12:10:55

hey

Ik weet niet van welke regio je bent, maar in Leuven heb je de Ceremony shop. ze hebben ook een website: http://ceremony-shop.telenet.be/

hun prijslijst staat ook op de website.

groetjes
nadia
16-6-07

Kathleen
11-8-2007
 Meld misbruik15-1-2007 17:24:49

Als je regio Antwerpen zoekt, kan je terecht bij Smets Tailors ze hebben een winkel in Brasschaat en ook in Mechelen. Wij huren de kostuums voor de suite daar en zijn er zeer tevreden over.
Veel succes!

Helga
11-8-2007
 Meld misbruik17-1-2007 11:57:46

Hallo,

In Oost-Vlaanderen heb je Labaere in Zottegem.
Wij zijn er dit weekend onze kostuums gaan kiezen en het was daar zeer goed in orde.

Groetjes,
Helga

nancy

Meld misbruik10-11-2008 18:36:29

Ik weet dat het een tijdje geleden is maar ik vind enkel suite kledij om te huren voor mannen. Weet jij een paar adressen voor vrouwen suite kledij. groetjes nancy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...