Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ballonnen dag op voorhand opblazen?

26-4-2014 9:32:17
Hallo iedereen..
Voor de versiering van de feestzaal hebben we een aantal zaken voorzien.
Onderandere ballonnen gevuld met helium om op de grond te zetten (deze laten we maken door een ballonnen winkel) .
We hebben ook nog gewone ballonnen voorzien om tegen de muur te hangen en om gewoon zelf op te blazen. Nu vroeg ik me af, zouden we die de avond ervoor al kunnen opblazen zonder dat ze wat van hun volume verliezen?
Het is misschien een stomme vraag maar ik heb al jaren geen ballonnen meer opgeblazen en kan me dus ook niet herinneren hoelang deze mooi bleven :-)
Heb schrik dat als we ze de avond ervoor al opblazen dat ze tegen dat het feest begint misschien al voor een deel terug zijn afgegaan....

evelyne
2-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1374

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik26-4-2014 10:31:03

Helium ballonnen blijven wel een tijdje maar dit is ook een beetje afhankelijk

Bij ons in de buurt zijn er namelijk 2 winkels die dit doen , als je in de ene winkel gaat dan weet ja dat je zeker een 2 weken je ballonnen kan houden

In de andere winkel moet je geluk hebben en kan het zijn dat je ballon na 2 dagen al plat is

Is er bij jou geen winkel in de buurt ?

Leuke datum trouwens evelyne ;-) , wij gaan onze ballonnen de dag zelf halen wel in de winkel waar de kwaliteit niet altijd al te best is maar die winkel is al open om 9 u dus gaan we ze de dag zelf halen ( trouwen pas om 15u en onze dag begint pas om 10u dan moet ik naar kapper dus kan ik ze snel voordien gaan halen is niet zo ver)

De andere winkel waar ze kwaliteit bieden is pas open om 10u dus ja

Zelf heb ik voor de doop van onze jongste zo een bidon helium gaan halen in de ava en dat bleef ook wel enkele dagen goed , best kies je dan voor iets dikkere ballonnen

Succes nog , nu kort het af hé

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik26-4-2014 10:34:07

Ik ga dit even meevolgen. Wij gaan ook ballonen opblazen met helium, maar ga hier vast geen zin in hebben de dag zelf, dus zou dit de avond ervoor willen doen. Dacht eraan de heliumkit uit de ava te halen, mijn ballonen komen ook van daar.

evelyne
2-5-2014
 Meld misbruik26-4-2014 11:02:02

Wij halen onze ballonnen ook de dag zelf af 's morgens om 10u. Trouwen ook pas om 15u45 :-)
De ballonnen die we zelf opblazen gaan we niet met hellium opblazen, maar gewoon met opblaaspompje want ze komen tegen de muur te hangen. Helium is vrij duur he als je zo een fles moet aankopen. Was in de ava gaan kijken voor zo een fles maar kwam neer op 70€ geloof ik
Inderdaad kelly wij trouwen op dezelfde dag zie ik! Spannend he :-) ik ben dan ook jarig dus wordt dubbel feest hier! Hopelijk krijgen we mooi weer!

Tiffany
7-9-2013
 Meld misbruik26-4-2014 11:34:28

Wij hadden ballonnen voor in kerk.
Opgeblazen met helium van de AVA.
We zijn dit savonds gaan doen rond 21u.
De volgende dag om 14 u trouwden we maar helaas waren al veel ballonnen volledig naar beneden gezakt.
Ik zou dus voor een winkel gaan die daar in geprofessionaliseerd is.

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik26-4-2014 12:30:23

evelyne , jullie trouwen 45 min later dan ons :-)

oh en nog jarig ook , fantastisch :-D

Als het droogt blijft ben ik al tevreden :-) zodat de kids kunnen buiten spelen en de receptie ook buiten kan doorgaan ... het weer zoals vandaag is prima

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik26-4-2014 13:58:00

Als je stevige ballonnen koopt (Zoals die in Ava) ze oppompt met een pompje en de knoop goed aantrekt die je maakt dan houden die het wel hoor!!

Ik blaas nogal dikwijls ballonnen op in mijn klasje en die gaan wel een heel tijdje mee..

gerda

Meld misbruik26-4-2014 14:38:26

Balonnen goed stevig opblazen en een 3-tal knoopjes maken: zo blijven ze enkele dagen goed

Lies

Meld misbruik26-4-2014 15:24:06

Normaal gezien gaan ze wel even mee. Wel ff opletten, heb ooit een bruidegom gezien bij wie er een ballon met het opblazen ontplofte. Hij had op de dag van de trouw wel een gesprongen adertje in zijn oog: rood oog!

wouter

Meld misbruik26-4-2014 20:52:31

helium is dunner dan lucht, daardoor ontsnapt het sneller uit de ballon.
Je kan dit opmlossen met hi float, een kleverig goedje.

Om aan de muur te hangen hoeven ze natuurlijk niet te zweven.
Met de mond opblazen of met een pompje, een strake knop erin, maar niet te vast,
daarvan kan de ballon ook scheuren.
Extra knopen maakt eigenlijk niet uit...
Met goede ballonnen zou je de volgende dag eigenlijk geen volume verschil Mogen zien.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...