Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stress

27-4-2014 20:08:38
Nog 40 dagen op de teller en de zenuwen beginnen toch te komen.
Vooral omdat ik vrijdag eerste pas heb gehad van mijn kleed en ben inderdaad gelijk ik dacht wat bijgekomen. Er moet om goed te zijn tege 30 mei 2 kilokes af .... En ik weet niet of het mij gaat lukken.
Ik ben veranderd van job , nu een zittende job en daar is dus de reden van extra kilokes.
Ik let op mijn eten , ga elke dag wandelen met de hondjes, heb een stappenteller aan ...
Pffff het wordt spannend

sara
7-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 660

Patrick

Meld misbruik27-4-2014 20:58:27

Ga indien mogelijk wat rustig lopen, van wandelen gaan de calorietjes niet rap weg hoor, 2 kilokes is gemakkelijk te halen.
Drink heel veel water en laat de snoepkast zeker op slot, een goede raad want het is mij ook gelukt op die manier, maar als het moet gaat het nog zo gemakkelijk.
Veel succes.

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik27-4-2014 21:56:36

Haha hier hetzelfde probleem. Ze wouden in de winkel het kleed nog niet "uitlaten" ik moest eerst zien of ik kon vermageren tegen 2e pas en als ik toch niet afgevallen ben dan zouden ze het alsnog kunnen "uitlaten". Veel sterkte ermee:-)

Misschien verstevigende slip zou dat ons buikje niet inhouden?:-)

sara
7-6-2014
 Meld misbruik27-4-2014 22:10:16

Mijn kleed past eigenlijk perfect maar de mevrouw van de winkel wil perfectie en dus mag je het bovenste klipje niet zien.
Gho een verstevigende slip gaat te warm zijn onder mijn kleed vrees ik. Ik zweette mij al kapot op eerste pas.
Blij dat ik dus niet alleen ben . Lang is het niet meer dus de snoepkast gaat zeker op slot. Water drink ik al constant.
Alleszinds zo 40 dagen voor de trouw horen dat je verdikt bent is niet echt goed voor mijn zelfbeeld. Voel mij ineens zo dik terwijl ik weet dat ik eigenlijk niet moet klagen.

eline
14-6-2014
 Meld misbruik27-4-2014 22:24:26

goed op je eten Letten, geeb koekjes, snoep, mayonaise...
Persoonlijk vind ik dat een eetdagboek heel goed helot.
2 kilotjes zullen zeker lukken, toch zeker op eeb maand.
Met wat gezonder te eten en 3x per week te sporten ben ik zelf 6,5 kilo kwijtgeraakt. Dat opschrijven helpt echt.

En als je echt zin in een koek hebt, graanrepen mogen wel en zijn heel lekker

mieke

Meld misbruik27-4-2014 22:25:55

Go go go het lukt je wel !!! Succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...