TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sissi
26-5-2007
|
15-1-2007 14:39:06
Hey,
Wij hebben heel wat huwelijksmissen beluisterd en hebben gekozen voor lowbudget-coverband (lowbudget-coverband.be). Zij komen bij ons enkel zingen in de mis maar willen ook gerust op recepties zingen. Heel vriendelijke mensen trouwens.
Groetjes, Sissi
|
|
Lieke
22-6-2007
|
15-1-2007 16:34:11
Wij hebben gekozen voor Cheeru...Op haar site kan je haar aan het werk horen...Er zijn ook verschillende mogelijkheden om uit te kiezen (van enkel piano tot een volledige band...)
Groetjes,
Lieke 22/06/07
|
|
Sarah
15-9-2007
|
15-1-2007 20:24:39
Hoi Cindy, wij hebben, net zoals sissi trouwens gekozen voor low budget coverband ! Inderdaad, heel vriendelijke mensen en prachtige stemmen... Je kan katja eventueel via email contacteren: Katja.Straetmans@pauwels.com of via GSM 0478/246922
succes Sarah 15 09 2007
|
|
Stéphane
20-7-2007
|
15-1-2007 21:39:12
Ik heb dit doorgemaild naar een collega van mij, Isabelle Dewulf uit Dudzele. Zij zal je zeker wel kontakteren. Groetjes Stéphane
|
|
Lien
26-5-2006
|
16-1-2007 8:09:30
Hallo
wij hadden Isabelle Dewulf op ons huwelijk ! Niets als lof over haar !
Groetjes
Lien
|
|
Wendy
5-5-2007
|
16-1-2007 10:19:51
Isabelle komt 5 mei al bij ons zingen, om 11u30 in onze huwelijksmis.
Groetjes,
Wendy 5.5.07
|
|
Marie-Joëlle
|
16-1-2007 14:20:13
Hallo Cindy,
Samen met mijn echtgenoot vorm ik het duo 'Beautiful Live'. We zijn zojuist afgestudeerd aan het Conservatorium, en hebben ruime ervaring in het brengen van sfeervolle livemuziek tijdens de huwelijkmis! Ik ben zelf zangeres, en mijn echtgenoot begeleidt op de piano, afwisselend met instrumentale stukjes waarbij hij viool of fluit speelt en ik hem begeleid op piano. De muziekkeuze is volledig aan u, en mocht u niet weten wat te kiezen dan kunt u ook een kijkje nemen in ons repertoire. Voor meer informatie kunt u mailen naar muziek108@hotmail.com, of bellen naar 0474/651 338. Verder wens ik u nog heel veel geluk bij alle voorbereidingen voor het huwelijksfeest,
groetjes, Beautiful Live
|
|
Werner
|
16-1-2007 23:32:44
Beste, je kan steeds een kijkje nemen op www.sharpthree.be
onze gegevens en luistervoorbeelden vind je daar terug. eventueel kunnen jullie naar een optreden komen luisteren in de omgeving.
met vriendelijke groet, Werner@sharpthree.be
|
|
Christophe
|
|
|
Double Voice
|
2-2-2007 16:52:13
Wij maken jullie huwelijksviering onvergetelijk door op een pure, professionele en moderne manier jullie favoriete songs 2-stemmig aan de piano te vertolken! www.doublevoice.be
|
|
MANUELA
|
25-2-2007 21:04:56
Beste Cindy
Uw huwelijksmis wordt op een stijlvolle manier verzorgd door de zangeres / sopraan Manuela Van Geenhoven. Zowel het lichte genre als licht/klassiek werk. Ook de receptie kunnen wij sfeervol opluisteren. Bezoek ons www.sopraanmanuela.be & www.dsomusic.be .
Alvast een fijne 5' mei toegewenst !
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|