Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ik raak maar mijn spanningshoofdpijn niet kwijt

29-4-2014 8:35:24
de mensen die mij het afgelopen jaar gevolg hebben, weten dat ik een uitzonderlijke familie heb. En het blijkt maar niet te stoppen. Ik had het er al over gehad dat mijn ene zus niet welkom is op ons feest, en dat mijn andere zus enkele weken terug beslist had om een punt achter haar 7 jaar durende relatie te zetten, en dat ze niet naar het feest wou komen omdat ze het te moeilijk had. Op 1 week tijd laat ze me eerst weten dat zij alleen komt, daarna dat ze ook niet komt, en sinds gisteren avond stuurt ze een bericht dat ze toch samen komen ondanks de relatie te problemen. Op zich zou ik het super vinden dat ze zich verzoenen, maar het is nog een maand en ik weet dat ze nog snel kunnen veranderen van gedacht. Mijn verloofde wil dat ze ik hen zeg dat als ze op het laatste moment toch beslissen niet te komen, dat ze de rekening van hun menu gepresenteerd zullen krijgen. Pff en dat vind ik nogal hard.
Ik weet niet wat ik er mee moet doen. Eind volgende week moet ik het aantal personen doorgeven. Ik moest mijn ei kwijt :(

Evelyn
6-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 668

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik29-4-2014 8:40:25

Voorzie ze allebei. Als je ze niet meerekent en ze staan er toch zit je met een groter probleem. Wij hebben mensen gehad die niet komen opdagen zijn en dan 's avonds via een andere gast lieten weten "dat ze er dan toch niet zou geraken". Alsof het een chirofuif was... Trek je dat niet te hard aan. Afzeggingen zijn er toch.
En ik merk aan je schrijven dat je er niet achter staat om zo hard te zijn tegen je zus.
Ik zou hen meerekenen bij de definitieve aantallen. Mocht de week ervoor blijken dat het écht niet botert tussen die twee kan je de zaal nog verwittigen. Meestal bestellen zij hun gerief ook pas de week ervoor.
Ik duim alvast voor een vlot verloop van jullie dag!

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik29-4-2014 9:25:42

bedankt voor de tip jessie. Inderdaad ik zie het niet zitten om zo bot te zijn tegen mijn zus. Ik weet dat ze het moeilijk heeft, en ik vind het ook ergens beu dat ik mijn andere zus niet gevraagd heb, toch weet ik dat dat het beste is. Ik zal mijn zus en haar vriend er bij rekenen voor alle zekerheid. Enkel de tafelschikking casu me dan nog wat zorgen. Als ze allebei komen, dan wil mijn schoonzus aan een andere tafel zitten. Vraag mij niet waarom, want als ik vraag waarom wil ze er niet op antwoorden.
Aan de andere kant heb ik ook zo iets van; na het eten kan je nog gaan zitten waar je wij. Enfin, wordt nog vervolgd.maar mijn spanningshoofdpijn geraakt ik precies toch niet kwijt.

Lies

Meld misbruik29-4-2014 9:56:01

Geen eenvoudige dingen he Evelyn. Hopelijk komt het goed met je zus, maar ik denk inderdaad zoals Jessie dat je ze best kan meetellen. En wat betreft die tafelschikking, jee het zijn toch volwassen mensen, kan je ze niet allebei aan het uiteinde zetten?

Verzorg jezelf goed, spanningshoofdpijn komt echt van die soort dingen, waar je onbewust ook mee bezig bent he. Ga desnoods even naar een kine, of beter nog osteopaat, zodat alles even losgemaakt kan worden en je met volle teugen van je laatste voorbereidingen en zeker van de dag kan genieten!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik29-4-2014 10:25:24

Heb je misschien al eens gehoord van oorkaarsentherapie.

Ik heb het ooit laten doen, en ik kan het aanraden als je spanningshoofdpijn hebt.

Is maar n tip he...

Ik hoop voor jou dat alles zich toch nog vanzelf oplost.

Een huwelijk zou een ontspannen sfeer moeten teweeg brengen, maar vaak is dit niet zo, ik vind dit jammer...

X

Kenny

Meld misbruik29-4-2014 10:59:27

Hallo Evelyn,

De beste manier om van je hoofdpijn af te raken is je gedachten te stoppen, en zo wanneer je maar wilt een moment van welverdiende rust te nemen. Op www.ikmediteer.be vind je door het hele land gratis cursussen waar je dit kunt leren.
Je mag ook mij mailen als je meer informatie wilt.

groetjes, Marie-Joëlle

info@kmjmusic.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...