Nu Online
Momenteel zijn er 283 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cocktailjurk - regio Dendermonde - Aalst - Sint-Niklaas - Gent

1-5-2014 8:28:00
Iemand een tip voor een mooie cocktailjurk met een max. van 125,00 euro.
Daar ik dit zelden of nooit aan doe, hang ik daar liever niet te veel geld aan.

Alvast bedankt!

Marjan
26-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1179

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik1-5-2014 8:43:09

Anne-Sophie smartshopping in Sint-Martens-Latem. (outlet)

Marjan
26-7-2014
 Meld misbruik1-5-2014 9:31:40

We zullen dan eens een bezoekje plannen aan deze outlet! Bedankt Saar!

liz
6-8-2016
 Meld misbruik1-5-2014 10:35:42

Als de bliksem naar inno. Daar hangen altijd mooie kleedjes plus het zijn dolle dagen. Met zondag nog extra korting.

sandra
18-7-2014
 Meld misbruik1-5-2014 11:41:06

In de Inno van het merk Coast! Supermooie kleedjes! Gisteren heeft een vriendin er daar eentje gekocht voor 96 Euro!

Alessia

Meld misbruik1-5-2014 11:44:51

Ik heb er eentje online besteld (dreamdresses.nl). Ben heel erg benieuwd, maar de prijzen vallen heel erg goed mee. Ik ben ook naar Anne-Sophie Smartshopping gegaan en wat een teleurstelling was me dat! Ik vond dat er heel weinig keuze was (terwijl ik zo veel positieve dingen had gehoord) en de winkel vond ik persoonlijk heel vuil (de paskamers vooral, heel ongemakkelijk omdat er gordijnen tussen zaten). Ben dus toen heel teleurgesteld zonder jurk en met een parkeerboete naar huis gegaan... Misschien omdat ik zo een hoge verwachting had was ik des te meer teleurgesteld, hopelijk vind jij er wel je ding! Succes.

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik1-5-2014 14:01:20

Alessia, ik denk dat je een beetje geluk moet hebben bij Anne-Sophie. Het is en blijft outlet natuurlijk, en de collectie is er heel erg veranderend. In sommige maten kun je al meer vinden dan in andere. In mijn klein maatje was de keuze ook beperkt, maar heb er wel iets naar mijn zin gevonden!
De winkel in het Gentse was iig wel proper toen we gingen en we zijn goed geholpen geweest.

Ik vond de P&C op de Meir in Antwerpen ook de moeite, want op het verdiep heb een heel wat cocktailjurken aan een betaalbare prijs. Mss is dat ook een mogelijkheid voor jou, Marjan?

Marjan
26-7-2014
 Meld misbruik1-5-2014 18:09:47

Hey Alissa,
Online heb ik ook al mooie jurkjes gezien, maar op foto lijkt alles mooi tot
je het soms zelf aan hebt.... 'k Durf niet goed, daar ik liever vana lles pas en dan mijn keuze wil maken. Maar bedankt voor de tip, misschien waag ik het toch maar eens!

Misschien dat ik toch maar eens ga piepen bij Anne-Sophie, met de voorbereiding dat
het gaat tegenvallen :-)

Bij Inno ben ik vorige week geweest, en toch niet echt leuke jurkjes gezien, maar dat
kan ook aan mij liggen, hehe.

P&C ga ik in mijn achterhoofd houden, die winkel heb je ook in Wijnegem shopping center dacht ik.

Allemaal hartstikke bedankt! Straks ga ik nog moeilijker een cocktailjurk vinden dan mijn eigen trouwjurk :-)

Marjan
26-7-2014
 Meld misbruik1-5-2014 19:01:38

http://www.zalando.be/little-mistress-cocktailjurk-blau...

En wat denken jullie van bovenstaand jurkje?

Alessia

Meld misbruik1-5-2014 20:09:10

Saar, wij hebben de winkel in Kraainem bezocht. De collectie veranderd inderdaad constant, dus ik ben waarschijnlijk op het verkeerde moment gegaan. Wat dan niet wegneemt dat ik de winkel in Kraainem echt niet gezellig/proper vond. Marjan, ik bestel nooit online! Maar ik neem dit keer het risico, we zullen wel zien :). Ik vind het kleedje dat je laat zien wel heel leuk, vooral de kleur spreekt mij heel erg aan.

Marjan
26-7-2014
 Meld misbruik1-5-2014 20:10:38

Blauw is mijn kleurtje... en t model voor mijn figuur lijkt met ok, nu nog durven bestellen :-)

Alessia

Meld misbruik6-5-2014 13:48:48

En heb je het durven bestellen? Of misschien iets anders gevonden?

Marjan
26-7-2014
 Meld misbruik6-5-2014 18:33:28

Nee, Alessia nog niet besteld... 'k ga eerst nog wat 'live' rondkijken.
Alhoewel ik vele kleedjes online mooi vind....

Marjan
26-7-2014
 Meld misbruik9-5-2014 23:49:51

Voorbije namiddag naar Outlet Anne Sophie geweest in Sint-Martens Latem en 'k vond het een bezoek meer dan waard! 'k Heb er een zeer mooi coctailkleedje gevonden aan een superprijs van 129,00 euro - de 20,00 euro online korting, dus slechts
109,00 euro!!!
ME HAPPY

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...