Nu Online
Momenteel zijn er 487 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

yen yen house: ervaring

6-5-2014 7:52:10

heb op 22 april juwelen besteld dat betaald zijn door mijn mama.

we hadden gekozen voor een spoedbestelling maar nog altijd niks aangekregen.

Heeft iemand er ervaring mee? Wat moet ik nu doen? Is een engelse site.

Of gewoon nog wat geduld hebben?

sara
7-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 728

mona
27-7-2013
 Meld misbruik6-5-2014 8:55:30

Het is niet omdat de site standaard op 'Engels' staat dat het een Engelse site is. JenJenHouse (met j, niet y) is Chinees dacht ik. En bestelling vanuit China staan wel bekend om hun onzekere timing... Ik heb al gehoord van mensen die hun pakketje na een week hebben, anderen moesten drie maanden wachten (soms omdat het pakketje bij de douane tegengehouden wordt). Heb je geen Track & Trace nummer gekregen ofzoiets, zodat je je bestelling kan volgen? Weet je of het pakketje de fabriek/het magazijn al verlaten heeft?

sara
7-6-2014
 Meld misbruik6-5-2014 11:47:50

ja is inderdaad jen jen house en heb een track en trace waarin staat dat het verzonden is. Moet mij dus geen zorgen maken

majona
30-5-2015
 Meld misbruik6-5-2014 12:21:02

Hey Sara!

Ik heb daar ook al juwelen besteld en ik heb ze effectief toegekregen hoor.
ik denk dat ik ze na 2 weken ontvangen heb.

anders eens een mailtje sturen naar hun customerservice, ze antwoorden héél snel.

groetjes!

sara
7-6-2014
 Meld misbruik6-5-2014 12:41:56

oh super. ja het is toch al van den 22 april geleden dat ik dit gereserveerd heb. het ergste is dat ik dit gekregen heb van mijn mama en tante dus heb bang dat ze niet aankomen.

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik6-5-2014 14:01:52

hoi,ik ging men kleed daar ook kopen,maar zoals de naam het alleen zegt,tis van china afkomstig,die slaven en kinderarbeid bestaat nog steeds ginder,god wie weet maakt die jurken en in welke kwaliteit dan ook??
nuja ik heb mijn jurk bij chinelle gekocht in kortrijk (outlet & nieuw)
hoop voor jou dat je je kleed gauw krijgt xx

mona
27-7-2013
 Meld misbruik6-5-2014 14:03:57

Het gaat om juwelen Sandrine.

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik7-5-2014 11:51:00

ook,ik vertrouw die zaak niet,dan liever light in the box

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...