Terug naar overzicht
aangezien jullie geen dinner geven zou ik voor iedereen rekenen. Het zou absurd zijn om voor 60 mensen frieten bestellen, terwijl je met 100 gasten zit. In tegendeel zou je volgens mij genoeg moeten voorzien, want ik denk dat je gasten allemaal met een hongertje zullen zitten.
Is te zien wat je daarvoor geeft natuurlijk. Wij hebben een uitgebreid 4 gangen diner met dessertenbuffet en voorzien ook nog late snack rond 02u. Maar ik zou voor 100 gasten voorzien, liever teveel als te weinig:-)
Hoe weet je dat ze geen avondeten geven Evelyn? Dat staat hier toch niet bij? Ik denk dat cateraars of de mensen die de frietjes bakken hier wel ervaring mee hebben en dit kunnen inschatten. Vraag het eens aan hen.
Hoi Mona,'t Klopt wel dat wij geen avondfeest geven, maar we voorzien wel hapjes bij de aperitief en een uitgebreid dessertenbuffet. Ik vermoed ook dat er mensen niet tot laat zullen blijven, juist omdat het voornamelijk een dansfeest is. Vandaar dat voor 100 man frieten en pita voorzien veel te veel zal zijn. Ik gok dat 3/4de (75 man) voldoende zou zijn?
@ mona als je voorgaande berichten leest van persoon in kwestie heb je soms een beter zicht op de vragen die gesteld worden. ;
Aha! Ok.
Wij voorzien vermoedelijk ook fruit met chocolade fondue, maar zal pas na middernacht zijn. Ik vind 23 uur eerlijk gezegd wat vroeg, omdat je dan nog niet zolang zal gedaan hebben met eten... Hoewel ik natuurlijk niet weet hoe jullie diner er uit ziet ;-))
Ooooeps, ook ik had niet alles gelezen. Maar als ik je situatie zo zie zou ik zeker ook voor iedereen frietjes voorzien. We blijven échte Belgen hé :-) Frietje kan er altijd in !