Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen zijn af

6-5-2014 20:57:20

Vandaag onze uitnodigingen ontvangen, zo blij!!!!

Ze zijn super goed gelukt! Het is weeral een stap vooruit en weeral een vinkje dat we kunnen afvinken. Nu nog wat enveloppen schrijven en dan stilletjes beginnen rondbrengen! Spannend...!!!

Onze grote dag gaat er zo snel aankomen ook al is het nog 4 maand!

Elke maand word alles spannender ;).

Jessie
13-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 517

Tanja
13-9-2014
 Meld misbruik7-5-2014 11:21:08

Hey Jessie, wij trouwen op dezelfde dag
Wij hebben onze uitnodigingen al, alleen de tekst moet nog gedrukt worden, wij gaan morgen naar de pastoor en dan weten we definitief het uur van onze kerkdienst.

Het begint te korten hé :-) ik begin stilaan stress te krijgen.

vicky
13-9-2014
 Meld misbruik7-5-2014 13:00:47

hier nog eentje met dezelfde trouwdag!!! jullie hebben al uitnodigingen, ik moet er nog aan beginnen. welke tekst zetten jullie daar zoal op?
groetjes

Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik7-5-2014 15:28:31

Hey iedereen, wij trouwen ietsje later en moeten daar ook nog aan beginnen! Wanneer zullen jullie de uitnodigingen versturen?

Merci!

Jessie
13-9-2014
 Meld misbruik7-5-2014 18:44:27

Ja het komt toch dichterbij é!

wij gaan stilletjes aan beginnen met de uitnodigingen uit te delen. Wij hebben een grote familie dus zal wel eventjes duren voor dat we de familie rond zijn.

Stiekem stress ik ook wel wat Tanja ;) Moet je nog veel regelen of begint jullie lijstje te korten?

Zal ook blij zijn dat het zover is. Het wachten duurt soms te lang. :)

Nel
13-9-2014
 Meld misbruik10-5-2014 13:26:01

Hier nog een 13 september bruidje :-)

Wij zijn nog volop bezig met de uitnodigingen, en zouden ze tegen begin juli willen versturen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...