Terug naar overzicht
Vandaag onze uitnodigingen ontvangen, zo blij!!!!
Ze zijn super goed gelukt! Het is weeral een stap vooruit en weeral een vinkje dat we kunnen afvinken. Nu nog wat enveloppen schrijven en dan stilletjes beginnen rondbrengen! Spannend...!!!
Onze grote dag gaat er zo snel aankomen ook al is het nog 4 maand!
Elke maand word alles spannender ;).
Hey Jessie, wij trouwen op dezelfde dag Wij hebben onze uitnodigingen al, alleen de tekst moet nog gedrukt worden, wij gaan morgen naar de pastoor en dan weten we definitief het uur van onze kerkdienst.Het begint te korten hé :-) ik begin stilaan stress te krijgen.
hier nog eentje met dezelfde trouwdag!!! jullie hebben al uitnodigingen, ik moet er nog aan beginnen. welke tekst zetten jullie daar zoal op?groetjes
Hey iedereen, wij trouwen ietsje later en moeten daar ook nog aan beginnen! Wanneer zullen jullie de uitnodigingen versturen? Merci!
Ja het komt toch dichterbij é!wij gaan stilletjes aan beginnen met de uitnodigingen uit te delen. Wij hebben een grote familie dus zal wel eventjes duren voor dat we de familie rond zijn.Stiekem stress ik ook wel wat Tanja ;) Moet je nog veel regelen of begint jullie lijstje te korten?Zal ook blij zijn dat het zover is. Het wachten duurt soms te lang. :)
Ja het komt toch dichterbij é!
wij gaan stilletjes aan beginnen met de uitnodigingen uit te delen. Wij hebben een grote familie dus zal wel eventjes duren voor dat we de familie rond zijn.
Stiekem stress ik ook wel wat Tanja ;) Moet je nog veel regelen of begint jullie lijstje te korten?
Zal ook blij zijn dat het zover is. Het wachten duurt soms te lang. :)
Hier nog een 13 september bruidje :-) Wij zijn nog volop bezig met de uitnodigingen, en zouden ze tegen begin juli willen versturen