Terug naar overzicht
ik bedoelde dat wij ex djs zijn
Wij hebben op 5 mei afgesproken met dj voor ons huwelijk op 7 juni. Het wordt de moment zou ik zeggen!!!
wij hebben deze week alles geregeld en afgesproken, wij hebben wel alles via mail gedaan, omdat we dit zelf hebben verkozen, wij hebben ervoor wel al met de dj afgesproken, nu was het vooral voor openingsdans nog door te geven en uur van openingsdans etc
Wij hebben op paasmaandag al het definitieve gesprek gehad met onze dj
Wij hebben gisteren ons gesprek gehad en trouwen achter 48 dagen.
Bij ons vond de DJ het voldoende om een week op voorhand af te spreken. We hebben toch een afspraak vast gelegd komend weekend, onze trouw is binnen drie weken...(We hebben wel een hele checklist gekregen die we kunnen invullen)
Er was eens... een tijd dat DJ's een week op voorhand de openingsdans meegedeeld kregen, en dat was het om een trouwfeest tot een goed einde te brengen. Een ervaren DJ moet dit trouwens nog perfect kunnen. Tussen de genodigden zitten alle leeftijden en smaken gemengd. Het is dus een kwestie van inschatten en aanpassen. Tenzij het publiek dus bijvoorbeeld alleen maar uit 50ers bestaat die alleen van New Wave houden, hoef je je niet echt veel zorgen te maken. Uit de post van Evelyn blijkt dat ze zelf DJ is geweest, maar ook dat ze nog geen enkele contact had met haar DJ. Er is wel een voorbereiding met een vragenlijst. Dat lijkt efficiënt, en is het waarschijnlijk ook. Toch is er een vertrouwensprobleem. INFINITY.be werkt andersom. De stress over het feit of de DJ het nu al of niet aankan (gaat het hier niet om?) is best zo vroeg mogelijk weg. Als een koppel de DJ nog niet persoonlijk kent en enige twijfel heeft, dan beleggen wij een vrijblijvende afspraak vóór het eventuele boeken. De bedoeling is niet om dan de DJ set van A tot Z te bespreken. Dat is niet echt mogelijk en heeft geen zin. De bedoeling is vooral om de vertrouwensband te smeden.Bij INFINITY.be gebeurt de voorbereiding tot slot met een online vragenlijst, een week voor het feest. Je duidt dus op een gepast moment lekker thuis samen aan of je de 'connemara' wel of niet wenst enzovoort. Niets is slopender voor een professionele DJ dan afspraken om de "muziek te bespreken". Dat is meestal niet praktisch, en je zult hem zeker niets nieuws vertellen. Daarom wordt een vragenlijst gebruikt. Is het niet beter dat de DJ die uitgespaarde tijd spendeert om zijn digitale muziekcollectie te beheren? Het is logisch dat je minstens één keer de DJ wenst te ontmoeten voor het feest. Maar is het dus niet beter gepast om dat te doen vooraleer je er mee in zee gaat?
Hier nemen ze ook 3-4 weken voor de trouw terug contact op.
Wij hebben onze eerste samenkomst ongeveer 3 weken geleden gehad (voor eind augustus). We hebben afgesproken om nog een lijstje aan hem door te mailen en de rest bespreken we enkele weken vooraf nog wel
Onze DJ is afgelopen dinsdag bij ons thuis langs geweest om alles te noteren...
@ Peter; klopt volledig wat je schrijft. Denk dat het vooral ook is dat we iemand als dj hebben die we niet kennen, doordat er een tussenpersoon is, en ik denk vooral omdat we zelf vroeger achter de draaitafels stonden wij het nu vervelend is dit uit handen te geven. Mocht ik al een telefoontje krijgen dan ben ik al gerust. Ik zou niet willen gedroomd hebben dat op de dag zelf blijkt dat er niemand komt opdagen
Wij kregen ook maar geen reactie terug van onze dj, die wij voorheen al hebben gezien, in januari. Maar in maart hebben we een paar keer gemaild, maar kregen niks terug. En als we bellen dan hangt hij op! We hebben nu de knoop doorgehakt en hebben volgende week een afspraak met een andere DJ. Dus wacht niet op het laatste moment!!
via jullie event-vriend dj contacteren.
probeer ik steeds, maar geen reactie :(
eureka! Heb eindelijk mail terug gekregen. Ik heb via hun site een formulier ingevuld en juist bericht gekregen dat ze contact zullen opnemen. Jippie