Terug naar overzicht
Hallo,mijn kapster is wel heel goed, ook vooral voor trouwkapels. Dat is Katrien van Capelli in Haaltert aan de kerk. Ik weet niet of dit voor jou te doen is en of je dat weet zijn. Misschien moet je haar eens proberen.Groetjes en succes,Isabel110807
Hey Isabel, bedankt voor je reactie hoor, nee Haaltert is niet zo ver, 15min. rijden. Dus dat is zeker te doen. Hoe is jouw haar? Ik heb halflang blond haar met baleage. Laat jij ook baleage doen bij Capelli? Want sommigen kleuren zo slecht, ze moeten dicht genoeg tegen je kruin gaan hé, anders dan is dat toch niet mooi. Maar ik ga zeker eens een afspraak maken daar, want ik heb nog al goede dingen gehoord over haar! Nog 1 vraagje: hoeveel betaal je en wat laat je dan juist doen? Bedankt hé, ik laat je zeker weten of ik tevreden was. Groetjes, Carmen
Dag Carmen,ik heb daar mijn haar al eens laten kleuren en was toch echt wel tevreden. Mijn haar komt tot net voorbij mijn schouders, ik laat het groeien tot de trouw en laat het niet meer kleuren omdat ik voor de trouw mijn natuurlijke kleur wil. Maar ik weet dat Katrien heel veel baleages en kleuringen doet.Ik wil mijn haar met krullen en dan opgestoken omdat dit het best past bij mijn kleed. Ik weet eigelijk niet hoeveel dit gaat kosten. Ik ga binnenkort mijn afspraak vastleggen en vraag het dan eens. Ik zal je op de hoogte houden. Ik ben blij dat je er iets aan had. Groetjes,Isabel
hallo, Ik zoek een goede! kapster die uitblinkt in baleage. Nu heb ik een baleage maar nooit goed ook al zeg ik het hoe ik deze wil.Ik krijg steeds het antwoord van "jaja" maar ze blijft haar zin doen.Resultaat , te grof en plaatsen niet gedaan ook niet tegen mijn hoofdhuid wat ik telkens! vraag. Resultaat na 2 weken loop ik terug met een uitgroei ,ik weet het niet meer! Is dat nu zo moelijk een goei baleage trekken. Graag een antwoordje , je mag ook naar mijn email sturen ;helena_lont@live.be.