Terug naar overzicht
Ik kwam nu bijna een jaar later nog eens even piepen hier. Ik heb veel aan deze leuke website gehad. twee jaar heb ik hier doorgebracht op zoek naar leuke ideetjes. naar ons eigen ding. Ik koester die tijd nu. We zouden nu bijna een jaar getrouwd zijn.
Waren het niet dat mijn echtgenoot na 10 jaar met me te hebben samengeleefd en mijn getuige het nodig vonden om 4 dagen na ons huwelijk samen een affaire te beginnen. Ben intussen al langer aan het scheiden dan dat ik getrouwd ben geweest.
Toch wens ik vandaag elk koppeltje hier alle succes. Koetser wat je lief is en geniet volop van jullie dag, je weet immers nooit wat morgen je zal brengen.
Liefde en geluk liggen even dicht bij elkaar als haat en bedrog. al hoop ik van harte dat je hier van gespaard mag blijven
Oh nee, zo erg :-(Veel sterkte! X
Mieke toch, ben er niet goed van! Goede moed!
Veel sterkte!
Wat een idioten! Zowel je ex als je voormalige getuige.Sterkte!
Veel sterkte! Ocharme!
Oh nee dit wil niemand meemaken!! Waarschijnlijk was uw getuige dan nog een naast familielid of uw beste vriendin.....Verschrikkelijk!!Hopelijk vind je snel nieuw geluk...
Ik vind het echt erg voor jou. veel sterkte.knuffel
Ooh wat erg die man was jou zeker een vast niet waart Ik hoop dat je snel terug geluk mag vinden. Veel sterkte xx
Mieke, wat erg voor jou !!Dit is iets wat niemand wil meemaken.Ik hoop dat je snel weer het geluk mag vinen met iemand dat je respecteert voor wie je bent en waar je je geluk bij kan vinden voor de rest van je leven.Veel sterkte !!xxx
oh wat erg voor je moed meisje xxx
dank je wel voor al die lieve woorden van troost. Ik kan alleen maar aan elk van jullie zeggen geniet van elk moment koester de liefde die je het gevonden en hoop in het diepst van je hart dat je dat nooit hoeft te verliezen.Het doet idd immens pijn en zeker omdat we samen twee lieve schatten van kinderen delen. Dat maakt het niet makkelijker. Diep in mijn hart weet ik nu wel dat hij me niet waard is, maar de leegte is groot net zoals de liefde die ik ooit voor hem heb gevoeld.Ik weet ik kom er wel OOIT. Ik wil nog steeds in de liedje geloven, al heb ik het nu heel erg moeilijk.
dank je wel voor al die lieve woorden van troost. Ik kan alleen maar aan elk van jullie zeggen geniet van elk moment koester de liefde die je het gevonden en hoop in het diepst van je hart dat je dat nooit hoeft te verliezen.
Het doet idd immens pijn en zeker omdat we samen twee lieve schatten van kinderen delen. Dat maakt het niet makkelijker. Diep in mijn hart weet ik nu wel dat hij me niet waard is, maar de leegte is groot net zoals de liefde die ik ooit voor hem heb gevoeld.
Ik weet ik kom er wel OOIT. Ik wil nog steeds in de liedje geloven, al heb ik het nu heel erg moeilijk.
veel sterkte Mieke ! ik hoop dat je snel terug de liefde mag tegenkomen...hou de moed erin en niet opgeven!
Och Mieke, ik lees uw berichtje en ik krijg er echt koude rillingen van!Heel veel sterkte!Dikke knuffel!
Och Mieke, ik lees uw berichtje en ik krijg er echt koude rillingen van!Heel veel sterkte!
Dikke knuffel!