Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

deze week is het onze beurt

2-6-2014 9:23:22
wat nog veraf leek, komt nu ineens heel dichtbij. Vrijdag is het zover. Ik kijk er naar uit, en blijkbaar gaan we nog ongelooflijk veel geluk hebben met het weer! Nog 2 dagen werken, en dan kan ik me stilaan voorbereiden. Ik heb de zorgen van mijn zus van me af gegooid, en zie het volledig zitten :)

Evelyn
6-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 615

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik2-6-2014 12:08:24

Hey Evelyn, ben deze week in verlof en volop aan de grote kuis bezig voor zaterdag!!! We mogen inderdaad van geluk spreken met het weer......moet zeggen ik zie het nu ook volledig zitten. Komt de partner van je zus nu of niet?

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik2-6-2014 12:08:56

succes vrijdag je hebt idd geluk met het weer !! :-)

sara
7-6-2014
 Meld misbruik2-6-2014 13:20:39

wij de zaterdag. zal er rap zijn. hopelijk niet TE warm maar ben al blij dat het zonneke gaat schijnen. veel succes

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik2-6-2014 13:29:46

Elke , ik weet het nog steeds niet. De vriend van mijn zus staat er op dat hij toch komt. Al hoeft dit niet meer voor ons. Ik had het hem ook gezegd dat als gij enkel voor de schijn komt, ik liever had dat hij thuis bleef. Ik heb hem dus wel morgen voor het dessertbuffet, maar zoals ze steeds van gedacht veranderen, zou het ook goed kunnen dat hij niet komt. Ik ga er in ieder geval niet meer van wakker liggen. Heb hem wel verwittigd, dat als gij komt, ik graag zou hebben dat hij zijn verstand gebruikt. ;)

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik2-6-2014 14:49:14

morgen moest uitgenodigd zijn. :)

Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik2-6-2014 16:15:38

Bij ons is ook vrijdag de grote dag!
Nog twee dagen werken en dan nog opruimen en poetsen, nagels doen, ...
Nog heel wat praktische afspraken afronden deze week en last minute nog enkele dingen knutselen.
Het weer ziet er prachtig uit, hopelijk is het niet té warm...

Veel succes en plezier aan alle bruidjes van 6/6 en 7/6!!!

Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik2-6-2014 17:17:59

Spannend, veel plezier allemaal en alvast gefeliciteerd! :-)

Lies

Meld misbruik2-6-2014 21:15:28

Geniet er van dames!

Evelyn, knap dat je het hebt kunnen loslaten. Nu enkel nog focus op jullie dagje!! Maak er iets geweldigs van!

Mylene
7-6-2014
 Meld misbruik2-6-2014 21:34:27

Maar je niet al te druk en geniet gewoon van Julie spéciale dag!!! En water drinken niet vergeten, niets zo erg als door het warme weer en de stress met hoofdpijn rond te lopen.

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik3-6-2014 8:25:37

zal ik zeker doen! ;-) gisteren avond nog mail gekregen dat onze dj niet kan komen wegens ziekte. Raar maar ik schoot niet in paniek. Had eerlijk gezegd al zo een voorgevoel dat er iets niet pluis was. Ze gingen er voor zorgen dat er een andere dj komt. Waar ik me wel zorgde om maak is mijn jurk. Ik hoop dat ze nog steeds goed zit. Ik moet echt blijven eten om op gewicht te blijven hi hi dus prop ik me steeds vol met eten. Gisteren nog naar de pizzeria gebeld, en een lasagna en lookbrood op gegeten . Kris vraagt zich af waar ik dat allemaal stop :-P want ik eet meer als hem . Dank voor jullie steun dames! Afgelopen maanden is dit forum mijn uitlaatklep geweest. Wat ik met anderen niet kon bespreken, leek hier vanzelf te gaan!

An
20-6-2015
 Meld misbruik3-6-2014 15:13:06

Geniet ervan!!! Deze dag draait enkel om jou en je toekomstige!

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik3-6-2014 22:00:13

Geniet van jullie dag ik zal eens aan jullie denken...

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik4-6-2014 7:05:57

Net bericht gekregen dat mijn ene zus opgenomen is in de psychiatrie pop de afdeling ontwenning. Eigenlijk ben ik er blij om, want had schrik dat ze op onze dag weer iets ging uitsteken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...