Nu Online
Momenteel zijn er 514 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog veel te doen stress

2-6-2014 12:33:22
amai nog 50 dagen en het is zo ver en nog zoveel te doen,
mijn kleine meis is geboren op 11 mei 2014 en alles wat blijven liggen,
nu in ene keer besef ik dat we de uitnodigingen nog moeten doen, onze kleren, waar vind ik op z'n korte tijd nog een kleed :s, ons decoratie van de zaal, nu heeft onze kapper gebeld om te zeggen dat ze nog in verlof zijn dus kan ik nog een andere kapper gaan zoeken,....

maar ons zaal, dj, eten,en fotograaf ligt wel al vast toch al iets he,

pff en heb het gevoel dat ik nog dingen ga vergeten

ine
25-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 680

flame
20-7-2014
 Meld misbruik2-6-2014 13:58:32

Hallo
Ik heb ook nog 47 dagen op de teller.
Uitnodigingen versturen gaat snel gelukkig :-)
Een kleed kan ik je aanraden bij Mia Monta in Zottegem ze zoeken echt tot je wat kan vinden.
Voor kapper en make up probeer Doroty Vandemaele zij vraagt een goede prijs.
Mijn vriend vond zijn kostuumvest in de celio en zijn broek in de c&a dus trek eens de stad in en je zal wel iets vinden :-)
groetjes
miek

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik2-6-2014 14:54:37

voor een jurk is mia monta echt een aanrader, maar is nu wel een drukke periode om er nog tussen te vallen. Ik zou eerder bij een outlet gaan kijken dan. Van welke regio ben je?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...