Terug naar overzicht
Oh Sanne, dat is helemaal niet fijn! Normaal dat je even stress hebt en het gevoel dat alles tegenslaat.Erg dat jij je hebt moeten excuseren terwijl het hun fout is! Proberen niet aan te trekken maar dat is makkelijk gezegd natuurlijk.Maar zoals je zelf zegt, over twee weken heb je een nieuwe afspraak en dat is echt nog wel tijd genoeg hoor! Alles komt goed, echt waar!Dikke knuffel en laat ons weten hoe de eerste pas geweest is!
Adem in. Adem uit. De winkel zou wellicht jou een gevoel van schuld willen geven. Zodat ze zelf geen enkele verantwoordelijkheid hebben.Laat het niet aan je hart komen, hoe erg het ook is. Een nieuwe datum laat op zich wachten. Is natuurlijk HELEMAAL niet leuk. Is een moment waar je echt naar uit kijkt... Veel succes!
Dank jullie wel voor de fijne troostende woorden ;)Vandaag gaat het allemaal weer al veel beter, het was een beetje de shock.Vandaag met mijn getuige dan maar een dagje gaan shoppen. En toen ik thuis kwam waren de uitnodigingen aangekomen!Toch weer fijne dingen :)Ik laat zeker weten hoe de echte 1e pas geweest gaat zijn!