Terug naar overzicht
hallo allemaal,
bijna een weekje getrouwd. Wat gaat het toch snel. Ik maak rap voor jullie een verslagje.
Op 6 juni de zaal gaan gereed zetten en daarna naar de mama een spelleke gaan spelen, badje nemen en daar gaan slapen. Stress was begonnen.
Sara was al om 3 uur wakker. Wat was ik blij dat het eindelijk 6 uur werd. Een uur te vroeg uit mijn bed maar klaarwakker. Om 8 uur was de kapster en shminkster er. Klaarmaken = genieten. Koffiekoekjes aangekomen . En van dan liep het allemaal vlot. Fotograaf en chauffeur kwamen aan, bloemen werden geleverd en voor ik het wist was het tijd om mijn kleed aan te doen , wat fotokes te nemen buiten met mijn mama en papa + 3 zussen en te vertrekken naar de kerk.
Heel zenuwachtig tijdens de rit want ik zag mijn toekomstig ventje maar pas vanvoor in de kerk. Heb nog nooit zo rap door het gangpad naar mijn ventje gelopen. Mis ging heel rap vooruit en we kregen mooie commentaar. Had er een beetje Amerikaanse dingen ingestoken en persoonlijk gemaakt.
Daarna fotokes gaan nemen. Wat een gedoe. Heel warm en ik had een kleed met tule waardoor al de insecten erin kropen. Heb gevloekt hoor. Na een uur was ik het beu en even gaan rusten thuis. Daarna naar de zaal want het avondfeest ging beginnen.
Inderdaad de dag vloog, geen tijd om te genieten. En hard verschoten wat mensen toch allemaal uitsteken op een trouw. we hadden mandjes gevuld in de wc en het mandje bij de mannen was helemaal leeggepikt. Ook al mijn decoratie ( kleine roze schattige eendjes) zijn meegenomen. Mijn ballonnen werden door de lucht kapot gestampt. Pffff allemaal dingen waar je geld in steekt. Ik heb er mij niet druk in gemaakt maar ben er toch niet goed van wat mensen toch kunnen doen.
De dag is gevlogen , geen tijd gehad om te genieten en zit wat met een dubbel gevoel maar het belangrijkste is : ik heb een pracht van een ventje en we zijn GETROUWD !!!
ik zet hier de link van de eerste fotokes van onze trouw dat genomen zijn met de kodak van mijn zus. De rest van de fotokes heb ik nog niet. Zo kunnen jullie even zien hoe ik er uit zag op mijn grote dag. Een foto is erbij van hoe ik naar de wc ging :-) een goede tip: ga zo zitten gelijk op foto = heel gemakkelijk.
https://plus.google.com/u/0/photos/106492166993448125214/albums/6023730356638317201?cfem=1
Super mooie foto's, wat was je een prachtige bruid! Hele mooie jurk!Haha tof dat je er een foto van op de wc bij hebt gedaan ;-)
Heel mooie foto's!Verschiet ook wel wat mensen doen op een trouw van familie of vrienden....spijtig dat je zelf zo weinig genoten hebt van jullie dag :-(
Prachtige jurk!!!!Proficiat!
mooi mooi zene :)
heel mooie foto's Sara (en mijn jongens vonden dat je een prinses was)
proficiat !! prachtig kleed amai !!!