TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
19-9-2014
|
16-6-2014 10:28:51
Normaal kunnen ze dat annuleren ik zou eens naar test aankoop bellen die gaan je meer kunnen zeggen.
|
|
Karolien
12-6-2015
|
16-6-2014 13:40:41
Wettelijk zijn ze niets verplicht, een aankoop is een aankoop. Maar je zou bij zo'n beslissing toch een beetje meer begrip en medeleven kunnen verwachten, en minstens een zekere tegemoetkoming! Vooral omdat er niets onomkoombaars was gebeurd. Helaas...
|
|
Trouwfuif.com
|
16-6-2014 14:39:39
Binnen de zeven dagen na aankoop kun je wettelijk gezien altijd je aankoop annuleren. Kun je bewijzen dat je je aankoop binnen deze periode geannuleerd hebt?
Bij ons staat dit duidelijk vermeld op de overeenkomst.
Groeten, Thierry Heldenbergh www.trouwfuif.com
|
|
Karolien
12-6-2015
|
16-6-2014 15:33:54
Hallo Thierry,
Ik heb nog dezelfde avond een email gestuurd met verzoek tot annulatie, en heb de maandag erop (ik had het kleed gekocht op zaterdag) 's ochtends onmiddellijk gebeld. Op dat ogenblik was nog geen enkele bestelling of reservatie van de stoffen doorgegeven, dus deze kon perfect geannuleerd worden. Echter, zoals gezegd, hebben zij dat niet willen doen.
Ik heb daarna nog wel opzoekwerk gedaan en in feite is geen enkele winkel verplicht een aankoop te annuleren, als deze in de winkel gebeurt. Als ze dit toch doen, is dit een service die van hen uitgaat. Anno 2014 is dit ook wel een service die je standaard mag verwachten vind ik, en zeker in deze branche! Maar verplicht is ze dus niet.
|
|
krista
9-8-2013
|
17-6-2014 19:28:35
@ Karolien, je kan ook altijd naar het belang van limburg (bellen of mailen) voor u opgelost. Die meneer van de krant kan veel... Hij heeft mij ook al met een gevoelige kwestie geholpen. Je weet maar nooit of hij het voor u ook opgelost krijgt. Succes, want een voorbereidingstijd op je huwelijk moet fun zijn, en niet stressy noch teleurstellend.
|
|
Karolien
12-6-2015
|
18-6-2014 8:08:35
Dag Krista, bedankt voor deze tip, daar had ik nog niet aan gedacht! Maar ik ga dat zeker eens proberen!
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
23-7-2014 10:46:39
Service is toch belangrijk bij een bruidswinkel, ik zou zeggen na de kleedjes het belangrijkste! Je moet toch een goed gevoel houden bij de winkel... ik heb zelf veel winkels gedaan en ook bij veel vriendinnen meegeweest, maar zoiets heb ik nog nooit gehoord. schandalig, OK ze moeten het misschien niet annuleren, maar ze kunnen dan misschien wel een andere geste doen, en ze hoeven je sowieso niet onbeleefd te behandelen!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|