Nu Online
Momenteel zijn er 3 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag trouwdag + negatieve ervaring weddingplanner

20-6-2014 22:42:49

Beste aanstaande trouwers

Onze trouwdag is voorbij en we hadden een zalige dag! Veel te snel voorbij en wij zouden hem graag nog eens over doen om die fantastische momenten te herbeleven. Hier mijn bevindingen van mijn dag!

Jammer genoeg begin ik eerst met het negatieve! Wij hebben absoluut geen goede ervaringen met onze weddingplanner (Woonachtig te Oost-Vlaanderen, maar naar eigen zeggen actief in heel België). Zij is afspraken niet nagekomen en heeft ons tijdens de receptie verlaten onder het mom dat dit zo afgesproken was en heeft dus een heleboel van haar taken niet vervuld. Ook tijdens onze voorbereidingen liep er van alles mis: zij stelde leveranciers (fotograaf, kapper, bloemist …) voor die absoluut niet bij ons concept pasten. Als we aangaven niet tevreden te zijn, dan bood ze geen andere oplossing. Al haar leveranciers waren ook vreselijk duur, hoewel die nog niet lang bezig waren en nog niet veel ervaring hadden. Ze had ook beloofd met onze ceremonie te helpen, maar stuurde via mail gewoon enkele teksten door die geschikt waren voor een kerkelijk huwelijk (hadden wij niet!). Wat een stress! Ze heeft ons bijvoorbeeld ook 1,25 euro laten betalen voor theelichthouders (per stuk! We hadden er 60). Helaas gaat dit over theelichthouders van Ikea die maar 25 ct. per stuk kosten... van bedrog gesproken.

Daarnaast post ze op haar facebookpagina foto’s en filmpjes van ons huwelijk waar ze helemaal niets mee te maken had. Ze was niet op ons avondfeest en zet bij de foto’s dat het een topfeest vol ambiance was, ze zet er decoratie op die mijn papa gemaakt heeft, een bruidstaart die ze niet eens live gezien heeft (ze plukte de foto’s van mijn familie en vrienden hun facebookpagina en plaatste ze op de hare!) Met andere woorden: ze doet alsof ons fantastische feest helemaal haar verdienste is en dit is absoluuuuuut NIET het geval.

Wij hebben het grootste deel van ons huwelijk helemaal zelf gepland, toch hebben we de volle pot (meer dan 2000 euro, zonder btw!!) moeten betalen. Ondanks ons aangetekend schrijven, alle mails die wij van haar bewaard hebben en beloftes op papier die zij niet nakomt, ontkent zij echter alles en beweert haar taak met glans vervuld te hebben. Wij zijn echter absoluut niet tevreden en raden elk koppel af om met haar in zee te gaan! (Gelukkig hebben we al twee bevriende koppels kunnen afraden met haar samen te werken en zal de feestzaal ook absoluut geen reclame voor haar maken. Oef!).

Hopelijk hebben jullie een betere voorbereiding en blijven jullie van alle stress die gespaard. Een tip: een weddingplanner is niets steeds een goed idee! Amaai, ik ben blij dat ik dit eventjes van me kan afschrijven! Sorry dat dit zo’n lang verhaal werd.

Mensen waar we wel super super super tevreden van waren:

- Mr&Ms Flash: fotograaf: Joachim is een heerlijke man, luchtige foto’s! Deed zijn werk perfect!

- MUD make-up Studio: Gent: Nathalie is een super toffe madam. Ook mijn bruidsmeisjes werden gemaquilleerd en we kregen heel veel lof! Ze komen aan huis en hebben daar niets extra voor gerekend.

- Fabienne van Pompidou, Gent: ze deed mijn haar perfect! ’s Avonds zag het er nog net zo uit als ’s morgens! Ze is veel meer dan gewoon kapper. Heeft ons gerustgesteld, begeleid, tips gegeven, mooi gemaakt. Zalig!

- Bloemen Vandendriessche Gent: hele mooie tafelstukjes en topbruidsboeketten voor een zeer klein prijsje.

- Feestzaal: Oude Vismijn, Gent: niets dan lof! WAT EEN LOCATIE. Onze receptie ging buiten op het water door, midden in de stad. De organisatie verliep vlekkeloos, het eten was fantastisch en ze zijn heel flexibel!

- Wettelijk huwelijk: Gravensteen, Gent. Elke cent waard! Ons wettelijke gedeelte hebben we gepimpt met persoonlijke elementen: tekstjes van vrienden en zang van familie. Er zijn stoelen, een rode loper, een bloemstukje, kaarsen, een ceremoniemeester, een ridderontvangst … werkelijk top! Na ons huwelijk van ongeveer 30 minuten, hebben wij een drankje kunnen schenken op het binnenplein bij het buitenkomen, daar konden we nog 45 minuten van de volle zon en stralende hemel met een glas cava genieten en alle onze gasten. Wat een leuke ervaring!

Aan iedereen: een leuke zomer en een leuk huwelijk toegewenst!!

Lieselot

Lieselot
14-3-2015
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1756

Jolien
14-8-2015
 Meld misbruik21-6-2014 8:28:08

Proficiat!
Jammer vd weddingplanner. Ik zou alvast vragen die foto s weg te halen als jullie geen toestemming gaven!

Ivm fotograaf en oude vismijn: heb je prijzen?

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik21-6-2014 10:55:09

Ik zou misbruik melden op de foto's via Facebook! ;-)
Ze kan echt niet met jullie originele ideeën andere klanten gaan ronselen!

Lieselot
14-3-2015
 Meld misbruik21-6-2014 12:12:18

Dankjewel voor de reacties! Jolien: prijzen vind je op de website van Mr.&Ms Flash. Bij de Oude Vismijn kun je mailen naar de eventverantwoordelijke voor een uitgebreide banketmap met alle prijzen in detail. Veel succes met jullie voorbereidingen! Lieselot.

Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik21-6-2014 13:57:12

Wat jammer van de weddingplanner... Misschien zien jullie je geld niet meer terug, maar je kan toch al zeker andere mensen waarschuwen niet voor haar te kiezen.

Wij trouwden ook op 6/6 in Gent en zijn even foto's gaan maken aan de Oude Vismijn.
Gent is een prachtige stad!

Geniet nog lang na van jullie grote dag, wij zouden het ook zo opnieuw willen doen...
Nu is het volop nagenieten nu de foto's van onze fotograaf binnen komen... Heerlijk om alles vanuit een ander standpunt te beleven (op dé dag zie je enkel je partner en 'de anderen', maar nooit jezelf en zeker niet jezelf met je man).

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik21-6-2014 21:35:37

Moest ik niet op voorhand moeten betalen en was er niet content van ze kreeg geen cent van mij!! Zei kan jou fotokes niet gebruiken he meld maar misbruik enzo. Alvast dikke proficiat met de trouw.

Anke

Meld misbruik25-6-2014 21:06:06

Hoi Lieselot,
Dit is zo herkenbaar! Ik ben even op de facebookpagina van onze wedding planner gaan kijken en ja hoor, volgens mij hebben we't over dezelfde aangezien ik jouw foto's online zie staan... Heel stom dat jullie hetzelfde hebben moeten meemaken, ik begrijp perfect hoe je je voelt. Bij ons heeft ze bovendien nog geld dat bestemd was voor een leverancier die nooit is opgedaagd, achter gehouden. Over die foto's online, ik heb daartegen ook melding gemaakt bij facebook, maar ze staan er nog steeds op... Echt rot dat zo'n incapabel mens zonder greintje gevoel voor stijl en elegantie nog steeds aan't werk is en andere mensen evenzeer belazert! Langs de andere kant vergeet je ook wel de nare kantjes van jouw trouwdag en onthou je vooral de leuke dingetjes en die waren er gelukkig meer dan voldoende bij ons :-).

Lieselot
14-3-2015
 Meld misbruik28-6-2014 11:29:57

Dag iedereen! Bedankt voor de vele berichten in mijn mailbox, ik ben heel blij dat ik al meer dan 20 mensen heb kunnen helpen niet met deze zelfverklaarde "wedding planner" in zee te gaan! Oef! Want hoewel haar website een "ongelofelijke stijl en elegantie, gedurende de hele planning" belooft, maakt ze dit absoluut niet waar. Ook achteraf, bij nadrukkelijke vraag geen foto's te posten, bewijst ze dat ze absoluut geen stijl heeft. Veel succes iedereen en nogmaals bedankt voor alle steun!

Tiffany
26-6-2015
 Meld misbruik30-7-2014 13:29:40

Dag Lieselot,

Super om te horen dat jullie een fijne dag gehad hebben! Bedankt voor de tips van de samenwerkingen die heel vlot verlopen zijn:)

Spijtig van je negatieve ervaring met de wedding planner...Stuur je mij eens een mailtje met de naam van jouw wedding planner? Wij zijn ook op zoek naar een weddingplanner (regio Gent) en zouden liefst niet bij dezelfde als jullie terecht komen.

Bedankt!

Groetjes

Eva
6-6-2015
 Meld misbruik10-9-2014 7:49:00

Beste,

Wij willen ook in de vismijn trouwen, maar we hebben nog wat twijfels.
Wij trouwen niet in de markt maar in de Lieve. (wat gezelliger voor een kleine groep).

We zitten nog met wat vragen over het eten, van de locatie zijn we alvast overtuigd!

groetjes

Sarah

Meld misbruik19-10-2014 12:01:55

Beste,
Kan je ons eventueel ook laten weten wie jullie weddingplanner was?
Wij zijn volop bezig met de zoektocht naar iemand betrouwbaar.
Je mag een mailtje sturen naar sarahenpeter@telenet.be
Thanks

Sofie
16-7-2016
 Meld misbruik10-10-2015 14:19:19

Hallo,

kan er iemand laten weten wie deze wedding planner is? Wij zijn ook volop op zoek en alle informatie is bijgevolg meer dan welkom!!

Alvast bedankt!

Groetjes.

veronique
1-10-2016
 Meld misbruik22-12-2015 20:49:04

Ook ik had graag geweten of welke Weddingplanner het gaat! Ik krijg al kriebels bij het idee alleen al!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info