Terug naar overzicht
hey,ook een grote twijfelaar?KEN DAT :-)maar uiteindelijk blijkt de eerste keuze toch nog altijd de beste,laat je niet van de wijs brengen!en kort is toch ook best mooi,mijn nicht huwde vorig jaar in een kort roos kleedjewel..... ze zag er prachtig uit!grz sofie
hey,
ook een grote twijfelaar?
KEN DAT :-)
maar uiteindelijk blijkt de eerste keuze toch nog altijd de beste,laat je niet van de wijs brengen!
en kort is toch ook best mooi,mijn nicht huwde vorig jaar in een kort roos kleedje
wel..... ze zag er prachtig uit!
grz sofie
Beste Els,Ik treed Sofie helemaal bij. Uiteindelijk heb je deze jurk gekozen uit volle overtuiging dat dit hét was! Het is logisch dat je twijfelt. Ik heb mijn jurk deels zelf ontworpen en laten maken. Welnu, ik heb getwijfeld tot het laatste moment. Ik was ze al gaan passen en ik had niet echt het waaaw gevoel. Tot ik het geheel zag op onze dag: kapsel, juwelen, make up en kleed... welnu, ik kreeg zelf kippevel en vond het toen prachtig. En als je dan de reacties hoort van je man, vrienden en familie die het bevestigen dan ga je pas echt stralen. Dus, laat de twijfels varen. Ik ben er zeker van dat je een stralende bruid zal zijn! Grtz