Terug naar overzicht
Ik heb gepast op blote voeten en stond op een blokje om te kijken hoe het kleed zou vallen. Tegen de tweede pas had ik schoenen gekocht die bij mijn jurk passen en die dan meegedaan. Dan passen ze de lengte van de jurk aan naar jouw schoenen.
inderdaad gewoon blote voeten...toen ik mijn keuze had gemaakt is de verkoopster schoenen in mijn maat gaan halen zodat ik toch eens op een hakje kon rondlopen, schoenen moet je inderdaad afstemmen op je jurk!Veel plezier!!!
Soms krijg je in de winkel ook passchoenen om een ideetje tegeven bij het lopen. maar meestal sta je idd op een blokje :)lingerie lijkt me toch ook al gevaarlijk dat je het al gekocht hebt, misschien kies je net een jurk waarbij de lingerie ergens te zien is.
Ik kreeg meteen een passchoen :-)
Ik heb ook gewoon op blote voeten gepast. Had wel een strapless-bh aangedaan, wat bij heel wat jurken van pas komt.Maar heb mijn schoenen en lingerie ook pas voor nu voorzien. Zodat ik als ik voor het eerst mijn eigen jurk kan aandoen, ook meteen het hele plaatje ga zien.
Ik heb ook gewoon op blote voeten gepast.
Had wel een strapless-bh aangedaan, wat bij heel wat jurken van pas komt.
Maar heb mijn schoenen en lingerie ook pas voor nu voorzien. Zodat ik als ik voor het eerst mijn eigen jurk kan aandoen, ook meteen het hele plaatje ga zien.
Schoenen en lingerie kan je inderdaad maar kopen eenmaal je het kleed gekozen hebt. moet toch een beetje matchen qua stijl plus lingerie is afhankelijk van de snit van je kleed. Ik kan geen bh aandoen en alles wordt in mijn kleed ingewerkt omdat het een lage rugsplit is plus dan nog kant/doorzichtige stof.Voor passen gewoon strapless aandoen in huidskleur, dan zie je die bandjes niet want komt meestal toch niet goed uit met snit. En de meeste winkels is blootsvoets rondlopen omdat de kleren telang zijn en je anders op de onderkant stapt. Als je dan gekozen hebt kan je nog eens een hak aandoen om te zien hoe het staat.
Ik heb gekozen !! :D en was idd gewoon op blote voeten. Thx voor jullie reacties!