TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jozefien
31-8-2013
|
15-7-2014 9:04:06
Hoi, Ik heb ook geen echte trouwschoenen gekocht, ook omdat die nooit meer gedragen zouden worden achteraf. Ik heb er besteld op zalando, lijken op deze: http://www.zalando.be/vagabond-poppy-sleehakken-wit-va111b029-a11.html Heel gemakkelijk, met een sleehakje, ik heb niets van last gehad de dag zelf. Waren ook niet te hoog. Ze hebben er wel van soorten hoor op zalando. En ik draag ze nu ook nog, is mooi onder een rokje. Uiteindelijk zie je die schoenen toch bijna niet onder een lang kleed, de meeste mensen letten er zelfs niet op hoor ... Veel succes!
|
|
Saar
7-9-2013
|
15-7-2014 9:16:00
Ik had geen trouwschoenen, want dat zou ik toch nooit meer dragen.
Ik kocht mezelf een paar mooie turkooizen pumps, waar ik nu nog veel plezier aan heb. Het is zoals Jozefien zegt, je ziet die schoenen toch bijna niet.
|
|
Lorena
26-8-2017
|
15-7-2014 12:20:21
Ook hier geen echte trouwschoen maar wel chique bling schoenen die ik naderhand nog kan opdragen.
|
|
Nel
13-9-2014
|
15-7-2014 12:50:11
Ik heb ook geen echte trouwschoenen, maar simpele witte pumps. Een ander kleurtje durfde ik niet nemen, maar super voor jou als het wel aandurft. Ik denk dat je die schoenen achteraf sowieso meer zal dragen dan witte.
|
|
evy
|
15-7-2014 15:54:33
Ik had gekleurde schoenen... http://www.pinterest.com/pin/34128909650324289/ Het geeft echt wel mooi op als je het kleuraccent ook laat doorlopen in bv. jouw boeket, das van de bruidegom,... En het voordeel is dat je ze daarna nog kan dragen :)
|
|
Greet
24-5-2014
|
15-7-2014 15:55:37
Ik had wel echte trouwschoenen, maar heb ze niet langer gedragen dan 4u omdat mijn voeten pijn deden. Ik had mooie witte sleehak -sandaaltjes als reserveschoentjes en heb vooral die gedragen. Dus 150 euro aan schoenen uitgegeven die ik bijna niet gedragen heb en die ik achteraf ook niet zal dragen. Heb daar wel wat spijt van...
|
|
Elke
7-6-2014
|
15-7-2014 16:29:19
Had 2 paar "echte " trouwschoenen, beiden van Rainbow club gekocht in de bruidswinkel. En ik moet eerlijk zeggen ik hoef mijn trouwschoenen na mijn huwelijk niet meer te dragen net zoals mijn trouwjurk. Het ene is voor mij persoonlijk simpelweg verbonden met het andere......De schoenen die ik uiteindelijk gedragen heb op mijn huwelijk waren satijnen met kant en hak model penny van Rainbow club. Ik heb ze aangedaan om 10 uur in de ochtend en uitgedaan om rond 23.30u na de openingsdans, zegt genoeg hé:-)Ik kan ze ook in de bruidswinkel binnendoen om te laten kleuren voor 30 euro zodat ik ze nadien nog kan aandoen maar ik krijg het niet over mijn hart :-)
|
|
Karolien
21-3-2015
|
15-7-2014 17:35:53
@ Elke,
Ik heb deze schoenen daarjuist ook gekozen. juist dezelfde!! Ik ben mijn kleed dus gaan bestellen (met de mama) en ik was op slag verliefd op deze schoenen. Het feit dat je ze nadien kan laten kleuren heeft me over de streep getrokken, maar ik weet nog niet of ik dit echt ga doen.
Ik vind het super te lezen dat ze zo makkelijk zaten! In de winkel zaten ze allesinds super!
@ de andere dames! Merci voor de reacties!!! Zoals jullie hoger kunnen lezen zijn het toch echte bruidsschoenen geworden :-)
MERCI
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|