Nu Online
Momenteel zijn er 546 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tip : weddingparty app

16-7-2014 11:02:31

Wij hebben een leuke gratis app gevonden: WeddingParty.
Iedereen kan foto's posten en berichten liken.
Het is een beetje de digitale versie van de wegwerpcamera's op de tafels.
Echt tof!

Véronique
12-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 832

Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik16-7-2014 22:01:07

Supertof idee! We hebben zonet gehoord dat dit ook via instagram kan --> eventstagram blijkbaar.

Doen!

Marie-Constance
16-8-2014
 Meld misbruik17-7-2014 12:53:31

wij hebben deze ook!

kei leuk en je kan er ook alle gegevens op van waar en hoe en hoe laat enzo....
ik ben hem al aan het gebruiken sinds de voorbereidingen. alle broers en zussen, nichten, neven, ouders,... kunnen dan mee volgen hoe ver het staat :)

en het leuke is, je kan alle foto's die genomen worden downloaden naar je eigen telefoon. dus heb je alles foto's die genomen worden in een keer bij jezelf en moet je niet meer achteraf gaan vragen aan iedereen om de foto's door te sturen!

Wendy
30-4-2015
 Meld misbruik18-7-2014 11:57:42

ik kan deze app niet vinden. is natuurlijk een mooie herinnering aan de trouw

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...