Terug naar overzicht
Hey Karolien,Wij zijn gegaan voor een gewoon zwart kostuum, wel op maat gemaakt, 2 witte hemden, 2 witte t shirtjes en 1 paar kousen voor 700€. Das hebben we nog niet.Ondervestje kopen we niet.Groetjes
Bedankt Leen! Dat valt qua prijs mee, ik ben gerustgesteld :-)
kostuum op maat gemaakt - 395 euro italiaansemaatpakken.be
Mijn man kocht in uitverkoop een beige katoenen zomerkostuum van Essentiel voor (ik weet eigenlijk niet meer hoeveel) minder dan 500 euro. Zijn schoenen heeft hij ook van Essentiel gekocht, denk dat pak + schoenen samen rond de 500 euro was, alles halve prijs.
Wij hebben ook mijn mans pak gekocht bij Villa Verdi (italiaansemaatpakken.be) in Sint-Martens-Latem. Heel goeie prijs-kwaliteit en véél keuze!Een aanrader!
Youniek in turnhout. Broek , hemd gillet en vest. Alles op maat gemaakt. 399€
Wow, bedankt iedereen! Goed om weten dat zo'n pak niet zo duur hoeft te zijn als een kleed :-)
Only for men in Reusel. €350 voor een volledig costume! En mooi ze :)
En als het echt goedkoop moet zijn : in de grote kledingszaken ,bv c&a ben je voor 200 euro gesteld voor broek, vest, hemd en das. Dus je ziet, voor alle budgetten.
Je kan bij Carbonella Suits ook eens kijken. Daar hebben ze ook mooie acties lopen voor €750 all-in. Het is wel maatwerk dus van hoge kwaliteit.