Terug naar overzicht
Dag Sarah,Ik had ook zo een kleedje waar je alles ziet op de rug (ik had een kanten rug). Ik heb een BH van Eve's bra gekocht in een lokale lingeriewinkel. Dat is een soort plakbh maar wel met cupmaten en een sluiting tussen beide cups. Het was prachtig, de bh zat heel goed en ik draag hem zelfs nog onder zomerse kleedjes en topjes. Kostprijs: 50€Succes!
Hey,Ik heb ook een kleedje met een open rug en bij mij zijn de cups in mijn kleed vastgemaakt...misschien is dat ook een oplossing.Normaal weten ze in de bruidswinkel wel een oplossing daarvoor...Groetjes
Ik heb een rug met een diepe insnijding gekozen bij Diana David. Heb mijn lingerie daar gekocht en zij hebben alles ingewerkt in mijn kleed. Zit perfect!
hier ook blote rug en bh wordt ingewerkt net zoals bij Eva. Hangt er een beetje vanaf of je kleed voldoende steun geeft aan je borsten. Ik wil vulling in mijn kleed bij laten steken omdat ik jammer genoeg nogal klein bevoorraad ben dus dit kan, maar moest ik dit niet willen zou het perfect kunnen zonder bh zelfs
Hey meisjes, bedankt voor de reacties! Dat is dus niet iets waarover ik nog moet piekeren ;)