Terug naar overzicht
prachtige foto's zeg ik zie dat jullie genoten hebben !!proficiat met jullie huwelijk !!!
een mooie reportage !op welke locatie zijn jullie geweest voor de bruidsfoto's?
Dag Inge, dat is de Lamot site in Mechelen :) Verder ook foto's bij brouwerij Het Anker genomen met de suite :)
Mooi!
Echt prachtige foto's!
proficiat!!!
Mooie foto's !!!En we hebben nog geluk gehad met het weer he:)M'n kaarsjes hebben gewerkt ik was dolgelukkig toen ik morgens om 6u het zonnetje zag schijnen
wat een mooie foto's en het mag ook gezegd worden een heel mooi koppel ;)geniet van elkaar nu en wens jullie verder veel geluk samen xx
Mooie fotokes dikke proficiat he
Proficiat! Mooie foto's!!
Prachtig! En wat een mooie locaties!Mag ik vragen waar jullie die doorzichtige paraplu hebben gekocht?Geniet nog van de wittebroodsweken!
Bedankt iedereeen :)De eerste dagen na de trouw heb je echt zo'n gelukzalig gevoel als je terugdenkt aan die dag en als je elkaar aankijkt :)@Nel, de paraplu komt van bij de Inno. Ik denk een 25 eur.Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen!
Mooi kleed en een toffe styling van je echtgenoot! Proficiat!
wauw, echt een knap koppel!mooie jurk en de sluier maakt het helemaal af!ik ben ook fan van het kostuum van je man, echt chique dat blauw!!veel geluk samen!groetjesSandra
Waar gaven jullie het feest? mooie foto's!
Dag Elke, dat was in het Van der Valk Brussels Airport